[BC3] Writer echt kapot? Alleen maar buffer underrun!?!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat voor schrijver is het?
merk?
snelheid?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb werkelijk waar alles al geprobeerd. Heb de writer op alle plaatsen gehad, maar hij blijft maar buffer underrun aangeven. Heb ook meerdere progjes geprobeerd, dit was het ook niet.
Het gekke is ook, dat als ik een cd eerst test write en daarna brandt, dat de test goed gaat en de burn niet!?!?! Ik word echt gek hiervan...

Mijn vraag aan jullie:
Heeft iemand hier enig idee over en zou mijn writer ECHT kapot kunnen zijn? Hij is wel al 3 1/2 jaar oud en bijna dagelijks gebruikt...

Alvast bedankt!

Peedeepee

P.S. Heb de search al grondig gebruikt!!

Verwijderd

ik denk dat ie gewoon "op" is... dat wordt dus denk een nieuwe kopen... want als je zoveel geprobeerd heb kan het bijna niks anders meer zijn..

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Hijs inderdaad half dood...ik zou gewoon lekker een nieuwe snelle kopen...
Lekker fris in je pc

:P

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

een sony CRX 100e 4x/4x/32x ,

ik baal er behoorlijk van want ik heb alleen maar meer divxjes die ik wil branden!! >:)

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Maak de lens eens schoon met wat alcohol. Als hij niet lekker kan branden, dan kan hij misschien een buffer underrun geven ofzo. En vroeger hadden alle branders een life time ofzo. Ik weet niet meer hoe lang dat was, maar dan zeggen ze rond de 1000 uur ofzo. Daarna kan hij snel kapot gaan. Ik denk als ik het zo hoor dat hij zeker meer dan 1000 uur heeft staan branden en 4 speed is best oud.

Verwijderd

het enige wat ik nog kan proberen is hem bij iemand anders erin te zetten...

Ik ga van het weekend nog maar ff langs bij een vriend van me...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Viltjesfabriek

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:39

Klippy

Still Game

Misschien eens een firmware update?

Weet niet of het helpt (en of het kan), maar ik heb bij m''n Philips 804K wel eens last gehad van dat ''ie steeds op 4x ging schrijven in Nero omdat ''ie 8x niet aankon ofzo :?

Na firmware update loopt ''ie weer perfect!

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Ik zou eerst eens Windows opnieuw er op zetten, kan al gigantisch helpen.

Concrete Loop Watercooling

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoeveel geheugen heb je in je bak?
Beter: Hoeveel geheugen heb je nog vrij?

Ik heb ook regelmatig buffer underruns gehad... bij mij was de oorzaak puur een geheugengebrek. een 128 MB Dimmetje solved all my problems wat dat betreft.

Ik weet niet OF dit in jouw geval de oorzaak is; je brander fikt maar op 4x.... dan doet een geheugen-gebrek-probleem zich veel minder snel voor.

Hoe zit het met de vrije schijf-ruimte?
Is je HDD niet te veel gefragementeerd?

Just een paar ideetjes.....

succes

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Oplossingen:

- Copy van cd->HD->CD
- Sluit alle background applicaties af (klik op ctrl-alt-del en laat alleen systray en explorer staan, onder win9x alleen)
- Defrag je HD
- Pc idle laten staan als je brand, dus niet gaan quaken ofzo, internetten ook ff niet proberen

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
SCHOONMAKEN is the magic word! Tenminste bij mij wel, had ook allerlei fout meldingen, hij brande wel test en niet gewoon, heb ff lens gecleand en hij vreet weer lekker alle merken! JIHOE

http://specs.tweak.to/6635

Pagina: 1