Toon posts:

[BC3] 80min/700mb cdrewritables (cdrw)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! Ik heb problemen :P , namelijk deze:

1
Ik heb Nashua 80 min cdrw''s, die zich niet door directcd willen laten formatteren voor directe lees en schrijfftoegang. Na ongeveer 20 minuten wordt t formatteren afgekapt. Ik heb directcd 3.1d/e en directcd5 geprobeerd. Hetzelfde probleem.

2
Ik heb een sony160e32x12x8 writer, die wel een sony 74min cdrw kan formatteren met directcd 3.1 , maar als ik directcd5 installeer (na 3.1 erafgegooid te hebben) dan krijg ik een mededeling dat de sonycdrw tegen schrijven beveiligd is :? en kan ik em vervolgens niet formatteren , terwijl dat beschrijven dus wel met 3.1 kan.....

Ik vind t vaag dat ik geen 80 mincdrw''s kan formatteren, terwijl ik wel 80min cdr''s kan branden. Ook kan ik de 80min nashua cdrw''s WEL gewoon met bijvoorbeeld winoncd als een cdr branden, heel vaag.

Iemand die me kan helpen :? GRAAGGGG :)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Tja ik zou zeggen (maar dat is eigenlijk een flamebait): gebruik geen DirectCD, maar bijv. inCD van Ahead (www.ahead.de).

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat t ff duurde, f*king slownera lag er ff uit :)
weet jij wat er beter is aan Incd in vergelijking met Packet- of Direct cd? Is t een opzichzelf staand proggie, of alleen in combinatie met nero of zo :?

Packetcd krijg ik dezelfde probs mee, trouwens....

Verwijderd

Topicstarter
Als ik Incd gebruik, kan die dan ook een cdrw lezen/beschrijven, die met directcd is geformatteerd :?

Verwijderd

Topicstarter
Nou, InCD werkt ook al niet :?

Kan iemand me pleaz helpen, want ik wordt idioot ;(

Verwijderd

Topicstarter
Iemand ?

Verwijderd

Topicstarter
schop :(

Verwijderd

Topicstarter
T is zeker een te moeilijk probleem voor ons tweakers :? :P :( :)
Pagina: 1