Toon posts:

[BC3] Spin-Up/Down tijden van cd-rom/dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site waar je zoiets kan vinden, ik ga binnenkort een dvd-speler kopen en ik wil er 1 hebben die snel je dvd inleest. Ik houd er nog een losse cd-rom bij omdat ik cd''s in een dvdspeler niet vertrouw.

Ik zoek eigenlijk ook nog een cd-rom met supersnelle spin-up en down tijden, ik heb van die tijden dat ik supervaak een cd moet verwisselen en mijn asus 50 speed doet 8 seconden erover om up te spinnen met een cd-r :(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Dit is toch gewoon iets dat is gerelateerd aan de toegangstijd, of heb ik het fout?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, toegangstijd is als je cd-rom/dvd al draait, dat heeft gewoon ermee te maken hoe snel je laser heen en weer kan.

Spinup tijd is de tijd tussen dat je de cd in het laadje legt en je hem kunt lezen.

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:35

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

nee, toegangstijd is als ie al op snelheid is...

sja, die upspin is denk ik minder lang bij tragere spelers... die hoeven niet naar die superhoge snelheid te "accelereren"

<edit>
sinterklaas was sneller met hetzelfde antwoord >:)
</edit>

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04 14:08

Rick2001

9950X delidded en direct die

Een Pioneer 105S DVD rom doet er 4sec over om upgespint te zijn en hij leest echt alle cd''s. Daar hoef je niet bang voor te zijn dat ie bepaalde cd''s niet pakt !!
Leest tussen de 40 en 50speed met cd''s. (Boven de specs !!) En dvd''s met 16speed max.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB