De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
- IDE driver?
- Al 2x opnieuw opgestart?
- Al 2x opnieuw opgestart?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
geformateerd?
Verwijderd
Precies... ongeformateerde schijven ziet Windows niet. Vergeet niet ondersteuning voor grote schijven in te schakelen...Op woensdag 23 mei 2001 22:51 schreef CV_SmileY het volgende:
geformateerd?
hij doet het eindelijk.software van seagate gedownd geinstalld 4 keer tegen kast gemept en nu doet hij het ik snap er niks van maar hij doet het bedanktvoor hulp
Verwijderd
neem dan ook partition magic ipv fdisk 
hier 3 redenen waarom ik kies voor parttiton magic:
1. grafisch waardoor het overzichtelijk wordt.
2. formatteerd automagisch de partitie
3. je kan eerst een beetje kutten voordat je hem daadwerkelijk alles laat veranderen
hier 3 redenen waarom ik kies voor parttiton magic:
1. grafisch waardoor het overzichtelijk wordt.
2. formatteerd automagisch de partitie
3. je kan eerst een beetje kutten voordat je hem daadwerkelijk alles laat veranderen
Verwijderd
Inderdaad... Partition Magic is tig keer better. Toch gebruik ik altijd nog fdisk in Dos om de eerste keer een partitie aan te maken omdat die sneller is. De rest doe ik dan met partition Magic.
Pagina: 1