Ik heb in pricewatch gezocht naar de Afreey CD-Rom speler. Hier staat alleen de 56x speed die je bij PeeCee kunt kopen. Ik zie hem alleen niet bij Peecee in de catalogus staan. Weet iemand waar ik zo''n CD-Rom speler kan kopen?
Verwijderd
Bij een computerzaak 
Ik heb geen flauw idee, moet het perse een Afreey zijn? Ik heb geen ervaring met dit merk, maar wel met AOpen, heb de 32 speed, is inmiddels bijna 4 jaar oud en doet het nog steeds perfect. Ook met de 36, 40, 48 en 52 speed modellen heb ik goede ervaringen. Ze zijn overigens bij elke zichzelf respecterende computerzaak te koop.
ff nog wat url''s van computerzaken waar je het zou kunnen proberen.
Fun Price, Informatique, Comsolving, Paradigit, Aragorn, de Regenboog, Alternate Computerversand & MyCom
Ik hoop dat je er zo genoeg weet...
Ik heb geen flauw idee, moet het perse een Afreey zijn? Ik heb geen ervaring met dit merk, maar wel met AOpen, heb de 32 speed, is inmiddels bijna 4 jaar oud en doet het nog steeds perfect. Ook met de 36, 40, 48 en 52 speed modellen heb ik goede ervaringen. Ze zijn overigens bij elke zichzelf respecterende computerzaak te koop.
ff nog wat url''s van computerzaken waar je het zou kunnen proberen.
Fun Price, Informatique, Comsolving, Paradigit, Aragorn, de Regenboog, Alternate Computerversand & MyCom
Ik hoop dat je er zo genoeg weet...
emmmm ik heb een 50x afreey..
niet echt een superspeler hoor:(
leest slecht cdr(w) (gaat hij terug naar 8x ofzo, retetraag iig)
en maakt soms toch een herrie..:(
ik zou toch echt een andere kopen..
niet echt een superspeler hoor:(
leest slecht cdr(w) (gaat hij terug naar 8x ofzo, retetraag iig)
en maakt soms toch een herrie..:(
ik zou toch echt een andere kopen..