Toon posts:

[BC3] Aopen crw1232a kopen of niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil al een tijdje een brander kopen en ik kan nu voor 400 piek aan een Aopen crw1232a komen. Maar heeft iemand wat ervaring met deze brander?

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-01 18:11
Lekker brandertje met burnproof kloon ingebouwd. Zelf zou ik dan voor de LiteOn gaan. Zelfde specs maar scheelt je een meijer... :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
lite on heb hem zelf een maandje nu, echt betor... zou eerst ook de a open doen maar de lite on is echt betor (binnenwerk van plextor) en de burn proof is ideaal....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens zoeken.

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 10:27
ik heb zelf de Aopen 1232 alleen zonder burnproof. Hij werkt voor mij perfect. Alleen burnproof is eigenlijk wel ideaal.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

Verwijderd

hoe is de driver/firmware support van die AOpen? en hoe van die LiteOn?

toch wel erg belangrijk... :)

Grtx,
Pim

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Op vrijdag 25 mei 2001 04:50 schreef J_Davelaar het volgende:
ik heb zelf de Aopen 1232 alleen zonder burnproof. Hij werkt voor mij perfect. Alleen burnproof is eigenlijk wel ideaal.
Ik heb ook de gewone 1232 maar nog nooit een cd mee verkloot :) En er zijn toch wel heel wat spindles op weggebrand in die 2 maanden dat ik em heb. >:) Heerlijk apparaatje.

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

AOpen is slecht met updates, ik heb een crw9624 welke gelijk is aan de Ricoh 7060 en voor die Ricoh is er al 5 maanden een firmware update verkrijgbaar welke RAW enzo ondersteund, maar voor de Aopen heb ik nog niks gezien :(
Pagina: 1