[BC3] Kenwood 72x in Win2K

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo.

Sinds een nieuwe install heb ik geen auto-run meer bij mijn Kenwood 72x CD-rom drive. Zowel data als audio start niet meer automatisch.

Ik moet het steeds opnieuw aanvinken in Plextools en ook in CloneCD.

Weet iemand hier een oplossing voor? Onder Windows ME werkt de Kenwood wel gewoon met autorun.

Het ligt dus aan Win2K.

Ik heb SP-2 maar het probleem deed zich daarvoor ook al voor.

Ik vermoed dat er iets met de Plextools niet goed gaat, want sinds ik deze heb geinstalleerd komt dit probleem voor.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
http://www.microsoft.com/windowsme/guide/tweakui.exe

daar staat wel een optie bij onder paranoia, kijk daar maar ff

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op woensdag 23 mei 2001 12:30 schreef SMulTiE het volgende:
http://www.microsoft.com/windowsme/guide/tweakui.exe

daar staat wel een optie bij onder paranoia, kijk daar maar ff
Ja, maar dat is voor ME. Daar doet ie het gewoon goed in.

• jota
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoek onderstaande sleutel op in het register.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\CDRom

Wijzig of voeg de variabele autorun (REG_DWORD) en maak deze 1 om autorun aan te zetten.