De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hulp komt heus wel hoorOp woensdag 23 mei 2001 12:14 schreef sebastius het volgende:
HELLUP!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De cdbrander komt van een reparatie-stapel, natuurlijk niet voor niets.
Dat kan wel, maar ik ben ontiegelijk ongeduldigOp woensdag 23 mei 2001 12:15 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
hulp komt heus wel hoor
Het gebeurt overigens ook al in de simulation.
Hou er rekening mee dat je wat extra vet gebruikt, de laserkop moet dat vet nog uitvegen want onder de laserkop zit niks.
Ik denk namelijk dat er een slecht gesmeerd stukje op je geleiderails zit waardoor je laserkop even stilstaat en dan te ver doorschiet.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Dank jullie wel!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| 16:12:42 #10 SCSI -1119 File Cdrdrv.cpp, Line 1392
SCSI Exec, HA 0, TA 1, LUN 0, buffer 0x0365D9AC
Status: 0x04 (0x01, SCSI_ERR)
HA-Status 0x00 (0x00, OK)
TA-Status 0x02 (0x01, SCSI_TASTATUS_CHKCOND)
Sense Key: 0x04 (KEY_HARDWARE_ERROR)
Sense Code: 0x09
Sense Qual: 0x00
CDB Data: 0xAA 0x00 0x00 0x02 0xF4 0x72 0x00 0x00 0x00 0x1E 0x00 0x00
Sense Data: 0x70 0x00 0x04 0xD3 0x00 0x00 0x00 0x0A
0x00 0x00 0x00 0x00 0x09 0x00
16:12:42 #11 mmc -1119 File Writer.cpp, Line 311
Track following error |
Verwijderd
Aangezien metalen veertjes de vervelend neiging hebben om na enige tijd lam te worden (uit te rekken)...
Kortom je voelt ''m al...
Ok, dit zat in 1 v/d eerste branders OOIT, maar je weet maar nooit natuurlijk...
Wat is het merk/model van dit ding eigenlijk? Misschien is het wel die Philips CDD2100
Verwijderd
Trouwens,
Je kunt nu een LG 8x4x32 brander kopen voor F 239,= (Comptechworld maar anderen zullen um ook wel goedkoop hebben)
Tijd voor wat nieuws
Verwijderd
CDD2000 inderdaadOp vrijdag 25 mei 2001 08:07 schreef Hooi het volgende:
Dat verhaal van dat veertje van de flipsen CDD2000 is heel oud en hielp nooit. pfoeh !!
Misschien een oud verhaal, maar zeker geen fabeltje ! Dat mochten we toen niet toegeven, maar dat was bij Philips bekend en als je nog garantie had werd ook dat onderdeel vervangen.
Pim
Verwijderd
bliekp,
ik heb het heel vaak voorbij zien komen zie je.
(Ik had er zelf ook een, zo''n CDD2000.)
Ik had met mezelf afgesproken :
"Als de branders onder de Hfl.1000,= komen koop ik er ook één !!"
En dan maar zitten wachten toen die dingen nog 16.000,= kostten ..
Maar ik heb nog nooit iemand gezien of gesproken waar het hielp, omdat het alleen gebeurde denk ik als de brander nog redelijk nieuw was. Na een jaar of zo was de laser al versleten, dus dat veertje hielp dan geen bal. Dat was wanneer iedereen mat dat artikel/handleiding aankwam, en maar proberen jongens..
Dat werd dus altijd maar een nieuwe kopen...
Gillen dus .
Verwijderd
Het grappige was dat ik de meeste mensen aan de telefoon kreeg bij die helpdesk als ''ie net voorbij de fabrieksgarantie was (15 maanden). Echt heel lullig voor al die mensen.Op vrijdag 25 mei 2001 09:51 schreef Hooi het volgende:
Maar ik heb nog nooit iemand gezien of gesproken waar het hielp, omdat het alleen gebeurde denk ik als de brander nog redelijk nieuw was. Na een jaar of zo was de laser al
De CDD3610 daarentegen was een stuk beter (alhoewel ik hier op GoT wel eens mindere verhalen over dat ding heb gehoord, maar toen werkte ik daar niet meer
Pim
Verwijderd
Yeehhh...Op vrijdag 25 mei 2001 09:58 schreef bliekp het volgende:
[..]
Het grappige was dat ik de meeste mensen aan de telefoon kreeg bij die helpdesk als ''ie net voorbij de fabrieksgarantie was (15 maanden). Echt heel lullig voor al die mensen.
Zekers.. en dan hadden ze al zeker 20 onderzettertjes gemaakt. Ik hoop dat ze niet al te kwaad op je waren.