Ik heb gister een nieuwe koeler op mijn cpu gezet. Hierna heb ik windows nog 1x keer gezien. Maar toen ik resette omdat ie vast liep, kwam mijn pc niet verder dan het win98 scherm. In veilige modus komt ie wel verder maar loopt ie weer vast voordat ie in windows is. Ik scandisk gestart van opstartdiskette. Hij vondt een paar FAT problemen.. die heeft ie gerepareerd maar bij de schijfcontrole loopt ie steeds vast na een paar seconden. Dan is er ineens geen HD activiteit meer. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn
Ik heb alle kabels gecontroleerd. Die zitten goed vast. Voeding is 300 watt. Ik heb dus alleen de koeler verwisseld. (Nu een GW WBK38.. dat scheelt me toch 15 graden t.o.v. mijn Spire
)
Als ik zelf veel gezeik heb met mijn hd dan moet ik mijn via bus master ff opnieuw installeren/updaten en dan doet hij het vaak wel wel....
Ik weet niet of je er wat aan hebt....
Je ziet maar succes
Ik weet niet of je er wat aan hebt....
Je ziet maar succes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb je dat in DOS gedaan dan... ik kan ja niet meer in windows komen. Is misschien formatteren een idee?
Verwijderd
Misschien dat de hdd net iets te weinig stroom krijgt? Zet je spire er weer eens op?
Anders gewoon ff fdisken, formateren en weer verder spielen
Anders gewoon ff fdisken, formateren en weer verder spielen
Ben je er wel zeker van dat je koeler er goed opzit??? Dit lijkt mij een probleem van een oververhitte cpu of te lage spannig, probeer eens op standaard spec van je cpu
/edit
zie nu pas je sig, TB1333 heeft soms pbl. op standaard spanning, probeer eens op 1.85V
/edit
zie nu pas je sig, TB1333 heeft soms pbl. op standaard spanning, probeer eens op 1.85V
Koeler zit er goed op. Standaard temp. is nu 40 graden (met Artic Silver) i.p.v. 55 graden met de Spire. Voltage heb ik ook verhoogd maar dan wil hij soms niet eens meer bootenOp woensdag 23 mei 2001 13:18 schreef Charlie23 het volgende:
Ben je er wel zeker van dat je koeler er goed opzit??? Dit lijkt mij een probleem van een oververhitte cpu of te lage spannig, probeer eens op standaard spec van je cpu
/edit
onbedekte kant(ja de onderkant dus) beschadigd door statische handen?? toen je de cooler op aan het zetten was..
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Onderkant van mijn HD? Maar die doet het zoals ik al zei perfect in mijn andere pc... dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Of bedoel je wat anders?
Kan het ook een defect aan het geheugen of moederbord zijn?
Pagina: 1