De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb een probleempje.
Ik heb een Asus 8X DVD/32x CD-ROM. Nu kon ik daarmee alleen maar op 8x van cd naar cd (audio) kopieren naar m''n brander. Dus ik heb ff in de winkel waar ik ''m gekocht had (MyCom) wat ik moest doen om ''m sneller te laten lopen. Die gast zei dat ik ''m niet op dezelfde IDE kabel als m''n brander moest laten lopen en dat ie het dan sneller zou doen. NIET dus
. Maarja, ik had dus nog een LG 48x CD-Rom liggen, dus ik denk, ik ros die er maar in. Maar nu kan ik met die LG nog maar op 4x een audio cd kopieeren (CD ->CD) en met die Asus op 2x
. Mijn settings zijn als volgt:
Primary master:
Lite-On 12/10/32 brander,
Secondary master:
LG 48x CD-Rom
Secondary Slave:
Asus 8x/32x DVD/CD-Rom
Mijn HD zit op een UDMA100 controller (voor de mensen die zich dat afvragen).
Please help!!!
Ik heb een Asus 8X DVD/32x CD-ROM. Nu kon ik daarmee alleen maar op 8x van cd naar cd (audio) kopieren naar m''n brander. Dus ik heb ff in de winkel waar ik ''m gekocht had (MyCom) wat ik moest doen om ''m sneller te laten lopen. Die gast zei dat ik ''m niet op dezelfde IDE kabel als m''n brander moest laten lopen en dat ie het dan sneller zou doen. NIET dus
Primary master:
Lite-On 12/10/32 brander,
Secondary master:
LG 48x CD-Rom
Secondary Slave:
Asus 8x/32x DVD/CD-Rom
Mijn HD zit op een UDMA100 controller (voor de mensen die zich dat afvragen).
Please help!!!
Ik draai nu op win2000 maar met winme had ik hetzelfde probleem, omdat ik met wat andere dingen probs had ben ik op win2000 overgegaan. Over die DMA, ik zal er nog eens naar kijken.
In win2000 moet je naar apparaatbeheer gaan, en dan op de instellingen van je IDE controller klikken..
Niet meer bij Hardeschijf of bij CD-Rom kijken, maar bij Ide-kanaal dus..
(secondary en primary)
Grtz, en suc6
Niet meer bij Hardeschijf of bij CD-Rom kijken, maar bij Ide-kanaal dus..
(secondary en primary)
Grtz, en suc6
De Audio-Extractie rate van je CD is anders dan je gewone leessnelheid. (Kan je zien als je ''m benchmarkt).
Verwissel die 2 cdrom dingen eens van plek en kijk hoe het dan gaat.
Verwissel die 2 cdrom dingen eens van plek en kijk hoe het dan gaat.
Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig
de liteon kan ook maar 10x audio extracten en niet 32 x, dus kan een fysieke limiet zijn
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Pagina: 1