De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Oh ja, ook in 20 en 60GB uitvoering verkrijgbaar.
[/quote]
welk merk is dat dan
welk merk is dat danOp woensdag 23 mei 2001 21:50 schreef svanzon het volgende:
[quoteMijn HD is de snelste en stilste op t moment gloof ik.
[/quote]
kijk eens onder aan zijn post, wat staat daar
Is best lekker snel ja. Ik zit met regelmaat tegen een transferrate aan van 65 Mb/sec
2X IBM DTLA 3070450 in RAID0
Tja.. die 65MB /sec zijn leukOp woensdag 23 mei 2001 22:12 schreef svanzon het volgende:
He DR werkt dat echt snel of kan het beter voor bijna dezelfde prijs
maar of ik het nog eens zou doen...denk het eigenlijk niet. Het staat wel wel leuk "This PC has a raid0 config", maar om nu echt te zeggen dat windows sneller laad ofzo, dat niet.
Alleen het uitpakken van bestanden gaat nogal snel
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
das gx75 toch? mij lijkt wel leuk:Op woensdag 23 mei 2001 22:05 schreef DR het volgende:
Ik gok op IBM.
Is best lekker snel ja. Ik zit met regelmaat tegen een transferrate aan van 65 Mb/sec
2X IBM DTLA 3070450 in RAID0
2x IBM GXP60 (20, 40 of 60 gb) in RAID0
ietsje sneller en de bug schijnt weg te zijn
Verwijderd
Ik wacht al 2 weken op mijn 60GB DS60GXP''tje |:(Op woensdag 23 mei 2001 13:39 schreef Aikon het volgende:
Oh ja, ook in 20 en 60GB uitvoering verkrijgbaar.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
2*IBM 60GXP 40gig in RAID0
en het gaat goed, maarja eerst afw88 want ik ben nu alleen nog aan het installeren en heb er nog niet mee gedaan wat ik er altijd mee doe (audio bewerking). Maar het instaleren gaat al sneller
[Edit] ik heb trouwens een "Promise FastTrak100 Ultra ATA 100 RAID controler"
yep, maar ik heb ze niet tegelijk gehaald en heb ff(dat ding is amper nog ergens te krijgen) een 2de gekocht toen mijn 10,8 Gb HD kapot was gegaanOp donderdag 24 mei 2001 10:35 schreef Euroshima het volgende:
[..]
das gx75 toch? mij lijkt wel leuk:
2x IBM GXP60 (20, 40 of 60 gb) in RAID0
ietsje sneller en de bug schijnt weg te zijn
De transerrates zijn iets minder dan die van IBM, maar who cares? Wie gaat er nu lomp honderden mb''s zitten swappen op je schijf?
Die van mij heeft wel een snellere access time, en daar heb je veel meer aan, in normal use en heavy.
Divide and conquer.