[BC3] 2,5" laptop HD kopen? Waar?, en Hoeveel?

Pagina: 1
Acties:

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:47

DSK

boeiend...

Topicstarter
De Harddisk van m''n laptop heeft gisteren dus de geest gegeven, nu zoek ik een nieuwe, maar waar kan ik die vinden (liefst ergens in België) en hoeveel ? gaat me dat zo ongeveer kosten. Ik heb een Compaq Armada 4160T, en de HD die kapot was, was een IBM van 2Gb, de nieuwe zou ik liefst rond de 4Gb of meer willen. Wie kan me aan de info helpen?

Dank bij voorbaat

Blog (Linux-related)

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-05 15:38
Koop bij een willekeurige PC Shop een 2.5" harddisk.

Kan voor 99% gewoon in je compaq.

Let alleen ff op eventuele bioslimieten (8.4Gb ofzo?)

en je hebt kans dat je bios op je harddisk staat. Zoja, dan ff kloten op de compaq site en op je nieuwe hd een partitie voor je bios aanmaken.

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Let wel op, dat je een energie zuinige HD koopt. Zijn wel iets duurder, maar je merkt het wel aan je accu...

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
nee, BIOS staat op een EEPROM, maar hoe kan ik die limiet controleren ? de prijs zou ik ook nog graag weten

Toch Bedankt
Greeetzzzzz
JENSz

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 06:13 schreef Jensd het volgende:
nee, BIOS staat op ....
de prijs zou ik ook nog graag weten
Kijk, daar hebben ze op tweakers een pricewatch voor :), ik weet alleen niet meer of daar ook belgische winkels in staan :P

• DSK

DSK

boeiend...

Topicstarter
Daar zit het hem juist, maar ik kan aan een 5Gb HD geraken voor iets van 225£ is dat een goede prijs of niet ?

Blog (Linux-related)

Pagina: 1