Als ik in mijn cd-rom speler van mijn pc een cd doe dan leest hij hem correct, als ik het laadje dan weer open en dicht doe kan hij regelmatig de cd''s niet meer lezen je krijgt dan de melding "Het apparaat is niet klaar", precies dezelfde melding die je krijgt als er geen cd in zit. Dit doet hij sinds 1,5 week, waar kan dit aan liggen?
kalm aan joh!
hoe oud is''tie (de CD-Rom speler)??
hoe oud is''tie (de CD-Rom speler)??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lens is goor, of speler is mol. Lens schoonmaken met gedestileerd water (geen alcohol of andere shit, dat tast aan). Doet ie het dan nog niet, wegpleuren en een goede halen (zo''n ouderwetse MERK 24 speed is meestal beter dan een moderne 50 speed.)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik denk dat de laser van je cd-romspeler vuil is.
Hoe je een laser het beste kan schoonmaken weet ik niet, maar met "Search" kom je er wel meer over te weten.
Hoe je een laser het beste kan schoonmaken weet ik niet, maar met "Search" kom je er wel meer over te weten.
Ja, dat kan inderdaad best wel zo zijn, maar hoe kan het zijn dat hij het eerst wel leest en als ik het laatje open en dicht maakt niet meer.
Verwijderd
...misschien wel slim om effe hardware (mobo, cdrom, cdwriter) en software (OS) te vermelden??....
Pagina: 1