De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar ik heb wel interesse in zo''n schijfje, ben alleen wel ban dat 2003 een beetje laat is (Maxtor heeft al een 100GB schijf, dus 1TB zal niet lang meer duren).;)
Heb zo-ie-zo het gevoel dat er gerotzooit wordt in die wereld. De techniek is er lang, hij wordt alleen niet vrijgegeven (geld ook voor andere hardware).:(
Verwijderd
blup
Ik krijg hem zo vol. Al mn audio CD''s in Wav formaat dan kom ik een heel eind, daarna lekker veel film capturen etc.Op dinsdag 22 mei 2001 08:13 schreef Werkeend het volgende:
400 gig niet genoeg? ik moet al mijn games erop installeren full install dan nog al de films van me overbuurman (600) en dan heb ik nog zeeen van ruimte over..... denk niet echt dat je zo''n schijfje snel volkrijgt hoor.. tis te doen maar dan met allemaal rotzooi
En uiteraard DVD''s rippen, en DivX is dan niet meer nodig
Verwijderd
dat zou ik niet gelijk zeggen... of internetverbindingen moeten tegen die tijd drastisch verbeterd zijn. Maar om met de snelheid van chello nou echt gigabytes te downen voor 1 film... dan liever een klein beetje kwaliteitsverlies en een filmpje van onder de gig.Op dinsdag 22 mei 2001 08:18 schreef dennisdotcom het volgende:
En uiteraard DVD''s rippen, en DivX is dan niet meer nodig
Aan de andere kant is er ook op internet gebied het laatste jaar veel gebeurt, dus het valt moeilijk te zeggen hoe snel het over 2 jaar wel niet zal zijn
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Idd, was 640KB ook niet genoeg voor iedereen?Op dinsdag 22 mei 2001 08:13 schreef Werkeend het volgende:
400 gig niet genoeg? ik moet al mijn games erop installeren full install dan nog al de films van me overbuurman (600) en dan heb ik nog zeeen van ruimte over..... denk niet echt dat je zo''n schijfje snel volkrijgt hoor.. tis te doen maar dan met allemaal rotzooi
Verwijderd
Dat is RAM. En nee, daar heb ik ook niet genoeg aan. Vandaar dat ik er nu ook 3/4e GB in heb hangen.Op dinsdag 22 mei 2001 10:12 schreef F.U.B.A.R het volgende:
[..]
Idd, was 640KB ook niet genoeg voor iedereen?
En ik wil gewoon dagen aan rauwe AVI kunnen dumpen zonder dat ik me druk hoef te maken over de ruimte.
Verwijderd
600 DiVXjes? Hm ff rekenen....Op dinsdag 22 mei 2001 08:13 schreef Werkeend het volgende:
400 gig niet genoeg? ik moet al mijn games erop installeren full install dan nog al de films van me overbuurman (600) en dan heb ik nog zeeen van ruimte over.....
600 * 700MB (2cd rips niet meegerekend!) = 420GB, heb je toch niet genoeg, lijkt me!
1 TB komt al dichterbij mijn behoeften, dan alleen nog een T3 lijntje (met paar MB upload
Verwijderd
VROEGER toen er net een 20MB HD was dacht iedereen ook dat ie dat nooit vol zou geraken.Op dinsdag 22 mei 2001 08:13 schreef Werkeend het volgende:
NU weten we wel beter en tegen die tijd is 400 GB evengroot als nu een 40 GB. Niks dus
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
heb ik al :):):)Op dinsdag 22 mei 2001 08:06 schreef HlpDsK het volgende:
Ik wil serieus 1 TB.
Van AMD dan he
HAHAHAHAHA
sorry...
beetje flauw....
idd 2cd rips niet meegerekend, ik heb 450 divx... zitten veel 2cd rips tussen hoorOp dinsdag 22 mei 2001 18:05 schreef DanteC het volgende:
[..]
600 DiVXjes? Hm ff rekenen....
600 * 700MB (2cd rips niet meegerekend!) = 420GB, heb je toch niet genoeg, lijkt me!
dus ongeveer 550 cd''s, dat is 550x675(gemiddeld) zoveel ruimte heb ik nodig, alleen voor mijn DiVX (dus geen ISO''s, MP3 en clips)
Ja, in de jaren 80 dachten ze ook dat 640kb geheugen genoeg was. En ook had niemand verwacht dat we ooit met x86 varianten op 2GHz zouden gaan werkenOp dinsdag 22 mei 2001 08:13 schreef Werkeend het volgende:
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
valt mee hoor. Je moet het alleen in Windows doen want DOS is wel errug traag daarvoor.Op woensdag 23 mei 2001 17:07 schreef Rtukkers het volgende:
Ik hoop dat de snelheid ook flink hoger wordt, want 400 Gig formatteren en indelen lijkt me niet zo''n pretje!
Verwijderd
720x272x3x60x60x2x24/1024/1024/1024 = 95 Gig
Dus er kunnen maar 4 van deze films op die 400gig harde schijf.
Wat duurt dat lang zeg