[BC3] cdr pikt cd niet meer

Pagina: 1
Acties:

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
k brand al maanden met mn creative cdrw(8438e) en nero5. Maar opeens, van de een op ander dag, met dezelfde type cdtjes(platinum cdr 1x-16x) zegt nero zodra k wil branden dak n cdtje moet inwerpen. Ahh hoe kan dat er zit er toch een in!??! Wat doe k hier aan? :'(

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-04 23:38

Dommel

Professioneel Software Sloper

Als je zo''n popup krijgt met een cancelknop dan moet je gewoon ervanaf blijven als er al een cd inzit. Zit er nog geen cd in dan moet je er een cd indoen en verder NIET (!!) op cancel klikken.
Das een of andere beveiliging van Nero dat je wel een cd erin doet om te schrijven, ook meteen controlle of je een reeds beschreven cd gebruikt.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-10-2025
ja, je zou denken dat dat zou helpen misschien. maar als ik er een in doe en klik op "write" werpt hy hem uit en zegt dan dak er een in moet doen, doe ik hem daarna er nog es in, dan gaat hy uren lezen(lampje knipperen, maar nix gebeuren).... helaas.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Fikker kaduuk misschien?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:43

Wildfire

Joy to the world!

Nog garantie? Dan ermee naar de winkel. Geen garantie meer? Openmaken en voorzichtig met een licht vochtig wattenstaafje de lens schoonmaken...

Na deze behandeling herkende m''n DVD in ieder geval weer al m''n CD''s en DVD''s... misschien helpt het bij jouw CD-RW ook wel.

Let op: dit alles wél op eigen risico natuurlijk... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
volgens mij ligt het aan het stuurprogramma.
trouwens ik had hetzelfde probleem met easy cd krottieater 4.

probeer eens of je een nieuwer stuurprogramma kan krijgen of anders is opnieuw installeren.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1