De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wel degelijk powersave, ik denk toch dat er iets op je pc vertraagd word bij accugebruik en dattie daarom te traag is, bijvoorbeeld de HD die trager ingesteld wordt. Probeer eens in de bios alle powersave opties uit te zetten?Op maandag 21 mei 2001 12:26 schreef Goofman het volgende:
Gentle People,
ff een probje
situatie
TECRA 8000/300MHz/128MB/10GB/ME_UK
Freecom 4wr/4rw/20r via USB
Ok als ik alles gepowered aan het net heb hangen kan ik keurig met 4 speed burnen en loopt de buffer hooguit terug tot 79%(trage HD van de flaptop(niets aan te doen)).
Laat ik alles via Accu lopen dus de freecom & de laptop dan verrekt tie het. Ik kan 4 speed instellen maar bijna altijd 3% en dan loopt de buffer gelijk leeg![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik 1 speed![]()
burn doet tie het wel maar dan kan ik max 2 cd''s burnen
.
Heeft iemand een zinnig antwoord hierop, geen powersave opties processor half speed etc.
FF voor de goeie orde zowel de freecom drive als de laptop hebben een accu aan boord.
GRTZ GoofY
Is het misschien zo dat NERO iets wijzigt?????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb je je webcam wel ff afgekoppeld ?? webcams vreten bandbreedte zonder dat je het in de gaten hebt.Op maandag 21 mei 2001 12:46 schreef Goofman het volgende:
Ik heb alles op fullpower staan in de bios. er is geen pijl op te trekken alles werkt net zo snel als powered maar burnen niet. zit er op de USB bus misschien nog een trucje??? Lijkt me sterk bijv webcam werkt precies hetzelfde als powered.
Is het misschien zo dat NERO iets wijzigt?????
Maar iig bedankt voor de reactie.
PS is NERO 5518
Hoeft niet per sé, ECDcreator zou wel goed kunnen werken, tussen een laptop en desktop kunnen heel veel verschillen zitten. Je kunt win98 ook niet met 2k vergelijken.Op maandag 21 mei 2001 13:20 schreef Rutters het volgende:
Heb je het ook al geprobeerd op een genone pc of hij daar het zelfde doet, is dat niet het geval weet je in ieder geval dat het aan de Laptop ligt
Ik heb de fout & opl gevonden. NERO (misschien ook andere burnprogs) gaat niet lekker om met files van 100mb of meer, zou ook nog aan ME kunnen liggen of uiteraard aan mijn burner(freecom traveller/USB), keep u informed
HIT ME
Vergeten DMA aan te zetten, ik weet''t