De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit ken volgens mij niet???
als in de BIOS de harde schijf al niet wordt herkent, hoe kan je dan in godsnaam booten vanaf die schijf????????? :?:?
als in de BIOS de harde schijf al niet wordt herkent, hoe kan je dan in godsnaam booten vanaf die schijf????????? :?:?
Heeft dit niet met de ata-100 ondersteuning van win2k te maken??
Stond me zo iets van bij...
Verwijderd
exactly my point, dat is niet zomaar plug & pray!Op zondag 20 mei 2001 21:46 schreef tborgdorff het volgende:
Heeft dit niet met de ata-100 ondersteuning van win2k te maken??
Of juist welOp zondag 20 mei 2001 22:00 schreef killalot het volgende:
[..]
exactly my point, dat is niet zomaar plug & pray!
Heb zelf geen win2k, en ook geen ata-100 disk, helaas.
Post anders ff in windows operated systems, daar is wel iemand die het weet.
Verwijderd
Als de schijf op je raid zit, dan klopt het dat ie niet in de normale bios lijst staat.
Voor windows 2000 moet je inderdaad heel vroeg met de installatie al op F6 drukken en dan de driver-floppy voor je raidcontroller er in stoppen.
In SP2 is de ATA100 fix opgenomen, het werkt echter wel zonder tijdens de install.
Voor windows 2000 moet je inderdaad heel vroeg met de installatie al op F6 drukken en dan de driver-floppy voor je raidcontroller er in stoppen.
In SP2 is de ATA100 fix opgenomen, het werkt echter wel zonder tijdens de install.
Pagina: 1