[BC3] DVD-cdrom speler

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Pioneer met slot in.....;) Omdat ie tof is met z''n slot. Ik heb ps zelf een Aopen omdat die niet zo duur is :7

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik ben van plan om een dvd-cdrom speler te kopen :9 alleen ik weet niet welke, ik heb hier en daar wat gezocht naar wat info maar nog niet echt bapalende voordelen gelezen over een bepaald merk dvd-cdrom speler.

Volgens mij lijkt de Asus DVD E612 wel wat maar deze moet nogal lawaaierig zijn??

Ook de LG DVD 12x40x moet wel aardig wezen samen met de Lite On DVD 16/48, alleen deze heeft weer een waardeloze DAE.

Zijn er ook mensen die positieve ervaringen hebben met andere merken zoals Pioneer/Kenwood/Aopen...??

Zo ja wat waren dan voor jullie de reden om specifiek dat merk te kopen..??

Ook info over drives zonder regiocodes is welkom.....

Thanx *D

• BC3 Victim
Pioneer 105S/106S 16x/40x

De eerste verhalen over verplinterde CD/DVD''s met Aopen Dvd spelers heb ik alweer gelezen...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 15:46
Ik heb nu 2 maanden de AOpen 1240, lekker goedkoop en totnutoe werkt `ie perfect.
Is, eerlijk is eerlijk, wel een beetje lawaaierig als je het mij vraagt. Op volle snelheid lijkt het wel een laag overkomend vliegtuigje.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] <<

Verwijderd

Pioneer al the way.

Ik ben nog geen speler tegengekomen die beter is dan die pioneers.

• BC3 Victim
Thosiba is beter dan pioneer.

Pagina: 1