De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Naja, als ik hem nooit meer aan de praat krijg kan ik die enorme heatsink zonder fan eruit halen voor koeling van mijn nieuwe comp
Verwijderd
De BIOS setup staat op de harddisk, niet de BIOS zelf. De BIOS setup + diagnostics kun je bij www.compaq.com/support/files/index.html ophalen.Op woensdag 23 mei 2001 08:13 schreef Tefflar het volgende:
Bij die Compaq''s staat de BIOS op de harddisk.
Um hoe zet ik de bios er met floppies op als mijn comp de hdd niet kan vindenOp woensdag 23 mei 2001 08:13 schreef Tefflar het volgende:
je die er weer op kan zetten vanaf floppies.
Iemand een idee hoe ik hem wel aan de praat kan krijgen?
Verwijderd
De BIOS configureer je vanaf die floppies, dus je hebt voor de config geen hd nodig. Evt. kun je die BIOS configuratie software op de hardeschijf zetten.Op woensdag 23 mei 2001 08:44 schreef Acidfire het volgende:
Um hoe zet ik de bios er met floppies op als mijn comp de hdd niet kan vinden
Check www.compaq.com/support/files/desktops/us/. Download de
Computer Setup and PC Diagnostics
en configureer met die disks je pc (BIOS), evt. met de diag. testen.