De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zitten er krassen op? tandpasta, koperpoets..volgens mij moet je daar je cd-tje weer een beetje glad (en leesbaar) mee kunnen krijgen
cd''s met belangrijke data moet je natuurlijk altijd ff kopieren..2 cd''s met belangrijke data zijn veiliger dan 1 cd met belangrijke data:)
succes ermee en laat ff weten of het gelukt is (of niet)
cd''s met belangrijke data moet je natuurlijk altijd ff kopieren..2 cd''s met belangrijke data zijn veiliger dan 1 cd met belangrijke data:)
succes ermee en laat ff weten of het gelukt is (of niet)
no-way jose !
probeer eens cdr-diagnose. Kan ook van fout gebrande CD''s nog data recoveren
zie http://www.cdrom-prod.com/download.html
probeer eens cdr-diagnose. Kan ook van fout gebrande CD''s nog data recoveren
zie http://www.cdrom-prod.com/download.html
edit:
dit was shareware maar is nu crippled zie ik, maar er is nog wel ergens een oude functionele verise te vinden
dit was shareware maar is nu crippled zie ik, maar er is nog wel ergens een oude functionele verise te vinden
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
ik heb al een paar keer gehad dat brakke cd''s niet meer te lezen waarin in mijn dvd speler, maar nog wel in mijn burner en andersom. Als zoiets geprobeerd? En dan kan je idd nog cleaning troep gebruiken maar ik vraag me af of dat helpt.
en zorg dat autorun uitstaat bij het erin douwen anders kan je natuurlijk nog nix
en zorg dat autorun uitstaat bij het erin douwen anders kan je natuurlijk nog nix
zet in je windows effe de prestaties (het vooruit cachen van je cd) helemaal uit/of naar links (schuifbalk) daarna effe je DMA van je cdrom uitzetten, helpt ook weleens.
Je zult polijstmiddel moeten gebruiken om de krassen eruit te halen (de CD gaat er heel raar en dof uitzien, maar hij is ineens wel leesbaar).
Daarna moet je hem branden met Nero, niet vergeten dat ''ie illegal TOC moet negeren, en na 3x leesfout toch maar moet doorgaan met branden. Doe het branden via Disk-at-once en vooral niet on-the-fly.
Daarna moet je hem branden met Nero, niet vergeten dat ''ie illegal TOC moet negeren, en na 3x leesfout toch maar moet doorgaan met branden. Doe het branden via Disk-at-once en vooral niet on-the-fly.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
als je gaat polijsten ga je toch juist krasjes erbij maken...polijsten doe je toch met een soort heeeeeeeeeel fijn zand...Je zult polijstmiddel moeten gebruiken om de krassen eruit te halen (de CD gaat er heel raar en dof uitzien, maar hij is ineens wel leesbaar).
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Je moet de beschermlaag met Jif (euhh Cif) er af halen, en dan branden, bv wat benzine.
Mmmmm, ben nogal melig
Maar wta goed werkt, haal effe een tubbetje Displex bij een telefoonboer.
Dat gebruik ik zelf ook, en maak er dan gelijk een kopie van.
Mmmmm, ben nogal melig
Maar wta goed werkt, haal effe een tubbetje Displex bij een telefoonboer.
Dat gebruik ik zelf ook, en maak er dan gelijk een kopie van.
And The Only One
Pagina: 1