[BC3] Waar kan ik een test van verschillende nieuwe bran

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb net mijn mitsumi 4802 TE gesloopt en zoek nu een nieuwe brander die prijsbewust moet zijn en nog een beetje redelijk moet branden. Hierom zoek ik een test van branders. Bij cdmediaworld en cdfreaks en natuurlijk tweakers stond eigenlijk nix. Ik sta te denken aan een Lite-on. Maar wil eigenlijk een plex 12, maar haal dit financieel niet omdat ik binnenkort op vakantie ga en hiervoor genoeg geld nodig heb. Owja kom nou niet met dan gezanik van "gebruik de search". Daarom plaats ik deze topic dus niet. De brander is eigenlijk alleen maar bedoeld om te fikken aangezein ik een a-open 52 en een aopen 12x40 thuis heb. Moet wel het liefst spellen kunnen copien.
Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
tgh had geloof ik onlangs nog een testje
www.tomshardware.com

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Plextor, en clonecd ondersteunt deze brander ook.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen