[BC3] CD-speler probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een philips E-IDE CD-ROM 36X/AKU cdrom speler, en sinds mijn nieuwe brander(Plextor PlexWriter 16/10/40A)doet ie het niet meer. kopieen en gewoone cd''s doen het niet meer. start ik het spel bijvoorbeeld, dan krijg ik een foutmelding dat de disc er niet meer inzit. maar de computer herkent de speler wel. zou het aan de MASTER/SLAVE instellingen liggen? of is het iets anders? ik zit er wel mee, wan tik kan geen enkele game splen. ik heb met DicDetector van Creative al mijn brander uitgeschakeld en alleen mijn normale aanstaan, maar het helpt niet. aan tweakall had ik ook niks. als ik de cd erin doe, dan krijg ik gewoon de autorun(moest ik ook eerst instellen) de gaat ook hte lampje branden. maar na het opstart scherm stopt het met branden en hoor ik hem ook nier meer zoemen. weet iemand een oplossing?

p.s instaleren kan ik wel gewoon. en als het aan de MASTER/SLAVE ligt, kan ik dat zonder mijn hele kast uit elkaar te ahlen ook checken gewoon via win?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
CDRW Secundairy Master
CRROM Secubdairy Slave
HD Primary Master

Dit werkt het snelst bij mij!

FF controleren als de jumpertjes er goed op zitten! Niet in win te controlern gewoon ff openschroeven!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:31
Move > OM

DIT IS MIJN WEBSITE

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 08:49
Op zondag 20 mei 2001 15:39 schreef erwinski het volgende:
CDRW Secundairy Master
CRROM Secubdairy Slave
HD Primary Master

Dit werkt het snelst bij mij!

FF controleren als de jumpertjes er goed op zitten! Niet in win te controlern gewoon ff openschroeven!
Bij mijn plextor met mijn asus cd-rom speler gaat nero zeuren dat ik niet on the fly kan kopieren omdat de cd rom spelers op 1 ide hangen