Toon posts:

[BC3] Schijfruimte Kwijt???? + Plaatje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben ik nou gewoon een paar gigabyte kwijt of is dit een windhoos98SE :r bug

godver geen direct link naar geocities,

http://www.geocities.com/rhaving/hellup.jpg

deze ff bekijken

Verwijderd

Topicstarter
gewoon ff deze link http://www.geocities.com/rhaving/hellup.jpg

copy en bij adress paste!

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand het offe heeft niemand zin om te reageren :?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Even scandisk runnen, wat zegt die ervan?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ik begin me echt te ergeren aan die mensen die niet even geduld hebben... |:(

Verwijderd

Topicstarter
eej jah nog niet eens aan gedacht |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 20 mei 2001 14:45 schreef Pizzaman het volgende:
Ik begin me echt te ergeren aan die mensen die niet even geduld hebben... |:(
jaja ik begin me ook te ergeren aan die mensen die zeggen dat anderen mensen geen geduld hebben >:)

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Op zondag 20 mei 2001 14:46 schreef mRNiCeGuY het volgende:

[..]

jaja ik begin me ook te ergeren aan die mensen die zeggen dat anderen mensen geen geduld hebben >:)
Goed zo, dus als jij wat meer geduld hebt hoef je je ook niet meer aan mij te ergeren en dan is het hele probleem opgelost...

Verwijderd

Topicstarter
Als jij nou gewoon je mond houd, dan doe ik dat ook >:)

Verwijderd

gewoon ff scandisk runnen dan is het opgelost

Verwijderd

Plaatje werkt lekker.... NOT

Verwijderd

Beste mRNICeGUY,

Als je op deze manier je problemen post denk ik niet dat je veel hulp zult krijgen.

Dit is namelijk bloedje irritant. Als je direct antwoord op je vragen wilt hebben dan moet je daar zelf ook moeite voor doen:

Zelf zoeken op internet bij:

Microsoft
Powerquest
Whatis.com
etc.

Als je wat meer geduld hebt kun je hier gerust posten en in bijna alle gevallen krijg je hier dan ook serieuze, passende hulp. (Beter dan waar ook :P)

Verwijderd

A) Heb geduld
B) Je vraagt GoT om hulp, dus geen grote muil open gaan trekken tegen mensen die bereidt zijn om je helpen..
C) Waarschijnlijk heb je tijdens een creshj een partitie verneukt, ik zou FF je belangrijke dingen fikken, de partitie verwijderen en opnieuw aanmaken [gewoon met Fdisk dat doet het tenminste goed >:)]

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Prullenbak legen, temp internet files weg, temp dir onder windows legen, scandisk draaien, defragger draaien.
Ik ga er van uit dat je fat32 gebruikt ipv fat16. mocht dat in het niet vaak voorkomende geval toch zo zijn, dat raad ik je aan je bak opnieuw te installeren met je hd op fat32 ingedeeld. Nou ja, liever NTFS (WinNT/2000), omdat die veel beter met je schijf ruimte omgaat.

Groets,
Jonas

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

mRNiCeGuY, je moet gewoon even je schijf low level formatteren, daarna heb je weer de volledige ruimte beschikbaar!

Oh...en dat werkt meestal het beste als je al je gegevens voor de low-level format erop laat staan en ze vooral niet eerst gaat backuppen of veiligstellen, dan werkt het namelijk meestal niet goed.

Dus gewoon je gegevens laten staan en dan low-level format, en voila, zeeen van ruimte.
Pagina: 1