[BC3] vette activetijd van HD

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wanneer de pc standby staat (dus alles werkt gewoon alleen, alleen beeldscherm heeft een rood puntje ;)), dan gta mijn HD soms eff HEEL hard bezig.. Dus dan er is ineens veel herrie, (terwijl hij eigenlijk niets hoeft te doen...) Hij staat alleen te downloaden ''s nachts...

Ik draai op windows ME (vet goed OS, man), ik dacht eerst dat het systeem herstellen was die een backup maakt van de HD.. dus dat heb ik toen uitgeschakeld(op de manier hoe het in Computer!Totaal stond) Maar dat is het probleem dus niet :(

Wat kan het wel zijn?? :?
Helpkan ik zeker wel eff gebruiken...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
windows me is algemeen erkend zwaar ruk.
die doet gewoon dat soort vage dingen.
zet er w2k op veel beter.

• BC3 Victim
Computer Totaal & WinME = :r

Maar heb je geen programma op de achtergrond draaien dat je harddisk activiteit veroorzaakt?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op zondag 20 mei 2001 17:11 schreef domin4tor het volgende:

Maar heb je geen programma op de achtergrond draaien dat je harddisk activiteit veroorzaakt?
domin4tor, lees dit artikel eens

• BC3 Victim
Hmmz niet dat ik weet ik heb dan alleen edonkey, ICQ aanstaan en meer niet......

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 17:01 schreef smvs het volgende:
windows me is algemeen erkend zwaar ruk.
die doet gewoon dat soort vage dingen.
zet er w2k op veel beter.
oh nee en dan loopt mijn pc wel goed denk je??? hmmz het al eens geprobeert.. kon geen één spel meerdraain NEE dat is zwaar ruk dan

• BC3 Victim
Op zondag 20 mei 2001 17:11 schreef domin4tor het volgende:
ik vind dat ze beste goede tips geven over het "tweaken" van windows.. ja ok de helft weet je misschien al maar ja het blijft toch leuk

Pagina: 1