De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
die doet gewoon dat soort vage dingen.
zet er w2k op veel beter.
Maar heb je geen programma op de achtergrond draaien dat je harddisk activiteit veroorzaakt?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
domin4tor, lees dit artikel eensOp zondag 20 mei 2001 17:11 schreef domin4tor het volgende:
Computer Totaal & WinME =![]()
Maar heb je geen programma op de achtergrond draaien dat je harddisk activiteit veroorzaakt?
oh nee en dan loopt mijn pc wel goed denk je??? hmmz het al eens geprobeert.. kon geen één spel meerdraain NEE dat is zwaar ruk danOp zondag 20 mei 2001 17:01 schreef smvs het volgende:
windows me is algemeen erkend zwaar ruk.
die doet gewoon dat soort vage dingen.
zet er w2k op veel beter.
ik vind dat ze beste goede tips geven over het "tweaken" van windows.. ja ok de helft weet je misschien al maar ja het blijft toch leukOp zondag 20 mei 2001 17:11 schreef domin4tor het volgende:
Computer Totaal & WinME =