Toon posts:

[BC3] AOPEN Pro 12 x DVD, 40 x CD-ROM, IDE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze DVD speler.

Wat is de:
-Data Speed
-DAE Speed
-DVD Speed

Testprogjes zijn [url=http://www.cdspeed2000.com/go.php3?link=download.html]hier] te vinden.

Ik heb al op http://www.cdspeed2000.com/ maar ik heb niks over deze DvD-speler kunnen vinden :(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb die drive ook is mwa ... niet echt super... is ook een goedkoop ding maar is ook weer niet slech als je een high end dvd speller/cdrom wilt dan moet je een pioneer hebben verder is het voot huis tuin en keuken toepassing perfect ...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Welke drive kan ik beter nemen als ik ook "on the fly" wil branden op 12x. Ik weet het "gebruik de SEARCH", maar dat heb ik gedaan. Ik krijg niet echt een duidelijk beeld van welke drive nu geschikt is voor mij.

• BC3 Victim
Ik heb die speler ook ja...en ben er niet echt tevreden mee terwijl mijn vorige gewone cd-romspeler van a-open echt super was. Sterker nog ik ben met de eertse trug gemoeten omdat hij wel dvd''s afspeelde maar geen enkele gecopieerde cd!!! ARGHHHHHH...
Maar goed dat kan altijd bij elk product een keer gebeuren...

ik zou voor een andere kijken ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oog laten vallen op de LiteOn LTD163

bronhttp://www.cdspeed2000.com

Average Speed: 37.2x

Interface Atapi
Drive Type DVD

Speed 20x - 48x CAV
DAE Quality 10
Ok for 8x writing on the fly Yes
Ok for 12x writing on the fly Yes

Website URL http://www.liteonit.com.tw

Ik verkoop eerst mijn creative 5x + dxr2 :r en dan is die lite-on van mij >:)

Verwijderd

Heb zelf der ook één, vind hem niet goed, leest veel cd-r ''s niet of aan zeer lage snelheid. :r
Op zondag 20 mei 2001 04:21 schreef mainzero het volgende:
heb die drive ook is mwa ... niet echt super... is ook een goedkoop ding maar is ook weer niet slech als je een high end dvd speller/cdrom wilt dan moet je een pioneer hebben verder is het voot huis tuin en keuken toepassing perfect ...
Vind ik raar eigenlijk want de Aopen 1240 DVD heeft een loopwerk van Pioneer erin.
Levert Pioneer dan minderwaardig materiaal aan Aopen???? :?

• BC3 Victim
Heb ''m onlangs bij een kennis ingebouwd, deed het echt erg goed, ook cd-r cd-rw''s!

In tegenstelling tot de rest van de berichten heb ik dus positieve ervaringen! :)

• BC3 Victim
heb ook zon ding in mijn bak hangen maar doet et geweldig.. geen centje pijn..

maakt aaleen soms iets meer herrie maar dat kan ook aan de cd liggen..

Verwijderd

Draait als een tiet. Leest veel. Maakt wel iets herrie en spint niet al te snel op. Maar verder een zeer oke speler. Met cdspeed haalde ik maar iets van gemiddeld 17x i.p.v. 40 waar dat aan lag weet ik niet (DMA aan, zal wel de momentopname zijn geweest). Wat ik wel weet dat alle filmpjes snel genoeg afgespeeld worden.

• AnotherFruitcake
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-05 15:46
Heb `em ook, werkt perfect hier. Leest alle cd-tjes die ik heb en die zijn toch echt niet allemaal origineel (natuurlijk zijn dat kopieën voor eigen gebruik ;))
Pagina: 1