The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
helaas als je dit soort dingen krijg is je hd versleten en kun je hem weggooien.
Ehm low-level format doen 
Hielp bij mij ook
Hielp bij mij ook
webOS all the way!
ff beetje hulp....Op zaterdag 19 mei 2001 22:08 schreef Hermanvh het volgende:
Ehm low-level format doen
Hielp bij mij ook
deze staat op abit drivers flops met de naam loformat.exe. tevens ook op de ftp van abit (bij tools/utilities)
if broken it is, fix it you should
Ik had ook ooit eens problemen met mijn Western Digital en met de utilities van WD kon ik toen de schijf weer in de ''orginele'' staat terugbrengen, dus echt elke bitje werd weer teruggezet zoals die was toen ik de schijf kocht.
Misschien heeft de maker van jouw schijf ook wel zo''n set utils. Daarmee kan je meestal zo''n lo-level format uitvoeren en meteen ook wat checks enzo.
Misschien heeft de maker van jouw schijf ook wel zo''n set utils. Daarmee kan je meestal zo''n lo-level format uitvoeren en meteen ook wat checks enzo.
proggie runnen (loformat.exe) en de rest staat op het schermOp zaterdag 19 mei 2001 22:18 schreef silentsnow het volgende:
OK, low-level format.
Hoe gaat dat...
System Specs:
P133
32MB
P51430VX-250DM Explorer II (mobo)
if broken it is, fix it you should
Ok, dat is voor mij waardevolle informatie.Op zaterdag 19 mei 2001 22:24 schreef mickgreen het volgende:
Ik had ook ooit eens problemen met mijn Western Digital en met de utilities van WD kon ik toen de schijf weer in de ''orginele'' staat terugbrengen, dus echt elke bitje werd weer teruggezet zoals die was toen ik de schijf kocht.
thanx
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Gewoon ff naar de site van je HD fabrikant gaan. Daar kan je een format programma downen. Daar zou je je hd mee moeten formatteren. Als het dan nog niet lukt, is het waarschijnlijk defecte electronica.
BTW: low level formatteren kan alleen de hd fabrikant. De programmatjes die beschikbaar zijn, formatteren een hd mid-level. Die oude low level formattering, waarmee dit veel verwardt wordt, was alleen mogelijk bij de oude MFM drives.
BTW: low level formatteren kan alleen de hd fabrikant. De programmatjes die beschikbaar zijn, formatteren een hd mid-level. Die oude low level formattering, waarmee dit veel verwardt wordt, was alleen mogelijk bij de oude MFM drives.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Pagina: 1