Toon posts:

[BC3] Image op meerdere cd''s?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
je kunt ook met easy cd creator 5, take two nemen van je HardDisk, die zet het meteen op cd.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Beetje lullig misschien, en wellicht hoort dit in de category: Newbees, beginners zo je wilt, maaaarrrreee,:
Kun je een Image branden die uit meerdere cd''s bestaat? Ik bedoel: wil een Image maken van m''n hd maar die is te groot voor een cd-tje. En ik wil echt branden, dus geen Ghost of Drive Imgage, ed. Wat te doen?
Hak

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:56
je kan em splitten met een file splitter (weet de naam van prog niet meer) maar het is handiger om met drive image gewoon een max grootte op te geven voor het image bestand (650 of 700mb voor cd dus) en dan gaat tie in een 2e verder en evt meer.

maak cd bootable met opstart flop en pqdi prog en klaar ben je.

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:45
Hoe wil je die image maken als je niet met ghost of drive-image wil werken?

Je kunt bij ghost opgeven of je spanning wilt gebruiken, effe instellen op 650 MB, image maken, en daarna op CD branden.

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 13:18

DaRoot

Some say...

Neem Powerquest Drive Image Pro, maak daarin een bootdisk met het proggie en je kunt daarmee booten en dan onder dos de image direct op de CD''s branden, dus ook 1 image over meerdere cd''s verspreid. Werkt perfect!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!