Ik kan mijn HD niet meer formaten!! Ik heb het in dos geprobeerd en dan krijg ik steeds een Error! Toen heb ik even rond gebeld en even wat anders geprobeerd, we hebben toen de hd ik een andere pc gestopt en onder win2000 nog een keer geprobeerd maar dan stopt hij en gebeurt er verder niets! Met Fdisk kan ik ook maar een logies stadion maken van maar 503 MB terwijl de hd een 2.45GB is ook erg vreemd!!
De eerste clusters zijn niet stuk wat hij begint wel maar stop er gewoon mee na een poos!! In dos krijg ik de volgende fout melding!!
Bezig met poging clusters 4.984 te Herstellen.
Een interne stapelverloop heeft deze sessie tot stilstand gebracht. Wijzig de instellingen STACKS in het bestand CONFIG>SYS, een probeer het opnieuw.
Ik hoop dan jullie mij kunnen helpen want ik was niet van plan om een nieuwe te kopen!!
MAIL ME
De eerste clusters zijn niet stuk wat hij begint wel maar stop er gewoon mee na een poos!! In dos krijg ik de volgende fout melding!!
Bezig met poging clusters 4.984 te Herstellen.
Een interne stapelverloop heeft deze sessie tot stilstand gebracht. Wijzig de instellingen STACKS in het bestand CONFIG>SYS, een probeer het opnieuw.
Ik hoop dan jullie mij kunnen helpen want ik was niet van plan om een nieuwe te kopen!!
MAIL ME