[BC3] A7V vraagie

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Mijn A7V (en die van anderen hoop ik :-D ) heeft 2 IDE poorten en 2 UDMA100 poorten.. (dus in totaal 4 poorten ;-) )

Nu heb ik dus mijn HD op de primaire poort van de UDMA100 gezet, en dat werkt allemaal perfect :-)

Maar nu ik wil mijn brander en mijn DVD speler apart op de "gewone" IDE poorten zetten...dus DVD op primair en de brander op secondair....

Dit werkt alleen niet bij mij. Hij vind de apparaten die op primair staan wel, maar de secondaire apparaten niet (goed)... Er komt dan een regel te staan met een apparaat naam "PIIIINEEER...." (Dit zou eigenlijk Pioneer moeten zijn (de naam wordt dus vervormd)).....De Bios meld mij dan ook dat er een fout apparaat aan hangt.
Ik heb het met meerdere kabels geprobeerd en daar ligt het niet aan.

Nu is mijn vraag.....kan dit wel wat ik wil? (ik zie niet waarom, maar het gaat fout? :? )

Suggesties iemand?

@win

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

ThaDude

Hang Loose

Welke bios versie heb je?

Waarom gooi je ze beiden niet op Secondair? ben je iig van het probleem af!

Ik heb verder trouwens geen problemen

Suc6

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp

• SpiceWorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-02 14:18
misschien op cableselect gezet?
anders probeer eens slave?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Bij mij werkt het volgende zonder problemen:
HDD op Primary Master ''gewone''
Brander op Secondary Master ''gewone''
Af-en-toe Laptop-HDD''tje op Primary Master ATA100
Niet zo gek veel verschil.....

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb gewoon de nieuwste versie van de bios...de 1007

Het zit nu trouwens allemaal op primair (DVD master, Brander slave)

Maar ik wil gewoon weten og het mogelijk is...
Het is toch beter om de brander en DVD speler appart te houden i.v.m. fouten bij het branden?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen