Toon posts:

[BC3] Heb je nog wel een FloppyDrive nodig?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ik een probleem met mijn FloppyDrive heb (CHECK DEZE POST) vraag ik me af waarvoor je tegenwoordig nog zo''n onding nodig hebt....

Ik weet uit eigen ervaring dat je met PC-Banking via FortisBank een floppy toegestuurd krijgt met inlog-passwords.

Maar verder?!

Waar gebruiken jullie hem voor?!

Jur

Verwijderd

omdat er nog steeds hardwarebakkers zijn die het nodig vinden om hun drivers op flop mee te leveren |:(

Verwijderd

een startup-floppy is ook wel handig...:)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kan wel handig zijn voor kleine bestandjes, maar ja daar hep je tegenwoordig ook
netwerken voor he? :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 16:07 schreef Fatboy_of_Nirvana het volgende:
Eeuuh cdrom Windows?, start hij ook van op.
B-)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

yep, en ik gebruik hem voor Mijn Raid Controller te instaleren onder de windows2000 setup :)

* DR moet dalijk ff formattten voor zijn Raid 0 Setup >:)

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

je maakt een booteble (weet niet als goed geschreven is) CD en klaar :P

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Tja, ik weet het niet. Als ik wat te moven heb, zoals docs en Powerpoint pres. dan mail ik ze naar mezelf en open ze op de plek waar nodig (overal Internet tegenwoordig). Te grote files doe ik op zo''n internet HD zoals myspace/freedrive enz.

Mijn probleem was altijd dat grote files ingepakt moeten worden op floppies of dat er foutmeldingen zijn op disks...

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 21:29
Op vrijdag 18 mei 2001 16:11 schreef white_panther het volgende:

[..]

sorry, kon het niet laten: BOOTABLE :7

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Firmware updates, bios updates, ultra100 driver voor win2k, maxblast of dergelijk progje om HD''s te installen, startup disk, partition/boot magic rescue disks, norton ghost disk. Diskette''s genoeg :7. ok je kan ze op cd branden, maar diskette is toch veel makkelijker en goedkoper|:(

Verwijderd

Vind diskettes toch verdomd handig, voor school, boot disks enz. enz.

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik dus....
Een bootfloppy heb je niet meer nodig want vanaf Win98SE is de cdrom bootable.....

Heb zojuist een fdisk /mbr en format c: en d: gedaan vanaf de CDRom.

BAN DE BAKKERS DIE NOG STEEDS DRIVERS OP FLOP LEVEREN!!!!!

Jur

Pms : Ik werk zélf bij FortisBank, dus ik zal hier ook wel ff het een en ander regelen. (ben nu toch dronken;))

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik zag het al staan, bootflop, firmware upgrades en bios updates, meer kan ik me niet herinneren sinds de uitvindingen die cd-rom en e-mail heten.. :)

edit:
school, wasda?? :D

• Vaagharses
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2022
Heb je een floppydrive nodig?

JA!!!!!!!!!

In mijn laptop zit dus geen diskdrive, flink balen. Want ik heb hem vaak nodig om wat dingen vanuit een Licht-Console te backuppen en om ff snel wat uit te wisselen. Ik heb dus ook een USB diskdrive gekocht, die was heel moeilijk te vinden en ontzettend duur (230 piek)

Ik kan echt niet zonder die ouderwetse diskdrive :+

Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 16:11 schreef white_panther het volgende:

[..]

Heb je wel eerst een diskette drive voor nodig :P

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
geef mij maar een zipdrive 250.
maar ach ja er zit nou eenmaal een standaard gat voor een floppy drive in elke pc kast dus dat moet je dan opvullen zeker voor 3 tientjes?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Pagina: 1