De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
12x10x32
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Verwijderd
Mee eens. Is super branderOp vrijdag 18 mei 2001 09:55 schreef wubbe het volgende:
Misschien is een Plextor IDE een goed idee.
12x10x32
Verwijderd
Ik zelf heb die lite on. Is echt een topertje
thanks..
maaruh.. die Lite On.. die zijn gewoon goed ?
ennuh.. mijn budget.. tjah.. 300 - 350 piek vind ik best mooi voor een writer, veel meer heb ik nu geen geld voor..
Nog iets belangrijks.. die Lite On dingetjes, die ondersteunen wel de meeste standaard zooi (80 minuten cd''s, lastige cd''tjes kopieëren en weet ik het wat..)
Verwijderd
Muchos thanx allemaal..
dan ga ik maar ff zo''n brandertje bestellen.
(300 piek bij Xenon, en daar had ik de rest van mijn pc ook al gehad.. goeie service die ze hebben.. binnekort er ff heen met mijn OV. )
Neen, dat is niet zo. Plextor en Lite-On hebben slechts enkele Sanyo componenten gemeen. Voor de rest zijn de drives totaal verschillend.Op vrijdag 18 mei 2001 19:54 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Lite-On ondersteunt heel veel, 80 min ondersteunt elke fikker bijna. Het schijnt dat er een Plextor binnenwerk in de lite-ons zit, maar dat heb ik alleen maar gehoord, concreet bewijs heb ik er nooit van gehad
Verwijderd
Ik wacht al anderhalve week op mijn LiteON brander van Xenon. Het schiet niet echt op daar.Op vrijdag 18 mei 2001 20:21 schreef Lamp het volgende:
Okay!
Muchos thanx allemaal..
dan ga ik maar ff zo''n brandertje bestellen.
(300 piek bij Xenon, en daar had ik de rest van mijn pc ook al gehad.. goeie service die ze hebben.. binnekort er ff heen met mijn OV. )
Verwijderd
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net