Toon posts:

[BC3] Problemen 2e hdd in Win2000 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na vannacht het moederbord + processor van mijn ''server'' te hebben gewisseld met dat van mijn workstation wilde zowel Windows 2000 server als professional niet meer booten . Beide gaven bij het booten een blauw scherm met de fout dat de bootable disk niet meer gevonden kon worden. Toen maar alles geformateerd, in de server zit immers toch een tweede harde schijf waarop volgens een backup schema backups op worden gemaakt. Nou alles weer teruggezet, nu is die tweede harde schijf in Win2000 server met geen mogelijkheid meer te benaderen. Ik krijg een verkeerde parameter fout als ik ''m probeer te openen. En in computer management geeft die aan dat die unreadable is. Nu weet ik zeker dat die niet kapot is, maar wat is er dan wel aan de hand? Iemand een idee wat ik hieraan kan doen.

Mijn documenten + webserver bestanden had ik gelukkig nog op mijn laptop. Maar mijn divx''s, mp3''s en nog allerlei programma''s + drivers stonden gebackupped op die tweede schijf.
Iemand?

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 09:43

ArCadE

No banana available

Hoi,

Heb je al een import van de disk geprobeerd in disk management?

}:O

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Hoe kan ik dat doen?

Harjan.

Zojuist nagelopen met Partition Magic 6, met geen mogelijkheid ook maar iets te doen. Het is nu zover dat ik niet eens meer geef om de data, maar ik wil gewoon die schijf weer kunnen gebruiken. Iemand misschien een tool waarmee ik flink kan hakken in de schijf?

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-05 09:43

ArCadE

No banana available

Fdisk doet in dat geval wonderen....