De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Kan er pulease nog ff iemand met wat goede antwoorden komen, het forum is er hier niet voor niks voor laten we het niet verslonsen wohaha
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Tja, volgens mij was er een nieuwe CTHD divx uitgekomen die 795 meg was.
Ik had een keer een test gezien dat die plex tot 89 min kon branden, maar dat moet ik weer eens gaan opzoeken.
Ik had een keer een test gezien dat die plex tot 89 min kon branden, maar dat moet ik weer eens gaan opzoeken.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Als je deze DivX nu eens gewoon splitst met virtual dub dan heb je 2cd''s van 74 minuten en het past makkelijkOp donderdag 17 mei 2001 20:05 schreef Gilgamesh het volgende:
Iemand hier al ervaring mee ? Al geprobeert ? En lukte het me alle 1.00 / 1.01 en de laatste 1.02 firmwares ?
Ik wil er namelijk wat bestellen, ik moet wat dingen branden die groter zijn dan 700 mb, ik heb al een philips cdr 80 min geprobeert maar die schijnen niet over de 79:59 min heen te kunnen, ik heb alles al geprobeert en ook op cdrmediaword gekeken daar stond precies hetzelfde..........
En Crouching Tiger Hidden Dragon is 801 MB in divx hopelijk kan ik die op die 90 min net branden............
Probleem opgelost.
Klopt Lord Naikon, maar waar deed ik dat nu ook alweer precies in vdub ? Ik heb het wel maar heb er nog niet zoveel mee gestoeid 
Maar het zal mij benieuwen of het straks lukt als ik een paar 90 min. cd''s heb.........
Maar het zal mij benieuwen of het straks lukt als ik een paar 90 min. cd''s heb.........