Toon posts:

[BC3] Verdwijnende partities

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa heeft in zijn compu 2 hdd''s hangen. Sinds afgelopen zaterdag gebeurt het regelmatig dat de fat van een van de beide hdd''s verdijnt en de hdd opeens niet meer gepartitioneerd is...
Iemand hier een verklaring voor?? Ik dus duidelijk niet! Kan het een kapotte HDD zijn die dit doet?

Het zijn beiden IBM DLTA''s... een 20 en een 45 GB (ps ik heb dezelfde hdd''s in mijn compu hangen en er 0% problemen mee!)

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:55
zitten ze op een aparte controller??

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Topicstarter
Neej het is broer en zus op het primary ide kanaal..... de 20gb is master btw

ps ik heb ook al voor een virus gesjekt hoor..

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:12
Volgens mij is gewoon die HDD kapot (altans het eerste deel waar hij de fat op schrijft)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het zou kunnen dat de Bios er een zooitje van maakt...

Probeer die autodetekt eens uit te zetten en de HDD parameters in te voeren, maar dan met LBA translatie...

Overigens is een virus inderdaad geen gek idee...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:55
het werkt op een andere pc wel.. dus ik dnek zelf geen virus.. check het bios eens... voeding zwaar genoeg?? Een conclict met een ander apparaat?? een vervelend broertje?? :)

https://wren.co/join/Devian

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb een soortgelijk probleem gehad, met een scsi schijf. windows hing, reboot, schijf leeg. alle partities weg...

heb daarna een uitgebreide check gedaan van de hdd en alles wat ik verder kon bedenken, maar niets kunne vinden.

ik ben er maar vanuit gegaan dat iemand mij gehackt of genuked heeft

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] <<
Pagina: 1