[BC3] otf wil niet

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi tweakers,

Ik heb een abit kt7a raid met 2 ibm 30 gb raid 0 schijven. Daarnaast heb ik een teac 450e en een pioneer dvd-115 als cdrom spelers. Daarnaast heb ik een plextor px-w1610a brander.

De pioneer zit op ide1 als master. De teac als slave op ide1. En de brander als master op ide2. Dus daar is niks mis mee.

Alles werkt in dma mode. Nu ben ik uitgegaan van de testresultaten van cdspeed2000 de teac450e een tijd geleden gekocht. Nieuwe firmware geflashed en dae speed geset. Deze drive heeft geen moeite met otf data en audio kopieeren.

Maar wat ik zo raar vind is dat de pioneer dvd-115 nog beter uit de test komt met data transfer dan de teac-450e. Dan zou je toch denken dat je met de pioneer makkelijk otf data kan kopieeren.

Mooi niet dus :( Die pioneer verrekt het om goed op 10x otf te kopieeren. Dit klopt volgens mij echt niet. Met alle brandprogramma''s lukt het niet. De teac daarentegen doet het wel prima. Die brandt gewoon data op 10x 16x otf als het moet. Maar die pioneer lukt het gewoon niet op 10x.
Belachelijk traag.

Ik heb ook nog getest met een grote file van 570 mb. Direct van cd naar hd kopieeren en daar zijn de teac en de pioneer weer even lang mee bezig. hoezo vaag :?

Wie kan hier een verklaring voor geven
Alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nu ben ik erachter met een speedtest dattie maar 4x kan lezen otf. :(

Dit klopt toch niet :? Die pioneer werkt met DMA. Dan mag dat toch niet zo slecht zijn :?

Het lijkt wel of het ding niet goed naar hogere spinsnelheden kan. Ik hoor het ding niet eens.

Ik d8 dat die pioneer toch wel beter kan presteren. Ik heb op het moment 115F 1.27 firmware region free.

Hij deed het ook al met normale 1.27 en 1.32 firmware slecht.

Hij leest alle cd''s verder prima. Geen klachten over.

Wat kan dit nou zijn. Ik baal hier toch echt van :'(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Heeft verder niemand problemen met dit ding :?

Ding heeft me zo''n 250 piek gekost. Die teac was maar 160 piek. Beetje triest vind ik het :'(

• BC3 Victim
niemand :?

laatste x omhoog dan maar :(

• BC3 Victim
Hebben pioneer dvd drives er soms moeite mee als ze ide kanaal moeten delen met andere drive :?

Ik heb nou al vanalles uitgeprobeerd maar ik krijg dat ding niet naar de geweldige snelheid die op www.cdspeed2000.com staat.

Hoe testen ze daar zeg:? zeker net zo lang w8en tot die drive op z''n maximale snelheid zit. Zo rond 2-3 minuten ofzo |:(