[BC3] dlt-drive niet te stoppen.

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een dlt-drive. Nu is er een probleem. Ik heb een quick erase opgestart en die wil niet meer stoppen. Hoe kan ik die stoppen??
Ik draai windows 200 server.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-05 06:49
Gewoon op eject rammen op je dlt tapedrive; werkt bij ons iig..
Maar niet zomaar de tape eruit trekken want dan heb je alleen het omhulsel en de tape zit nog in de drive.. Leuke collega van me heeft dat een keertje gedaan :(

Pvouput live

• BC3 Victim
Dat heb ik al probeert maar daar luistert dat kutding niet naar. Hij gaat gewoon door. :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:15

ArCadE

No banana available

Als je dit vanuit Backup Exec hebt gedaan zou je de services kunnen stoppen. Je kan de job aborten, maar je moet eerst de drive "unlocken" om hem eruit te halen.

Lukt dit ook niet, reboot dan de machine.

succes

• BC3 Victim
Ja ik heb het opgestart vanuit backup exec.
Keb nu de service willen stoppen maar die wil ook niet stoppen.
Hoe kan ik hem dan unlocken?? Keb al een tig duizend keer op unload gedrukt zonder resultaat.
Ik kun hem nu niet zomaar opnieuw opstarten want het is een bedrijfsserver.
Beadnkt he voor de tips

• ArCadE
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:15

ArCadE

No banana available

Als je BackupExec sluit dan moet je alle BackupExec services kunnen stoppen. Wil dit niet dan zit er vooralsnog niets anders op dan de server even te booten. Een andere optie die je "kunt" proberen is om de stroom van de DLT unit af te halen en vervolgens na een paar seconden er weer op doen, maar dit is wel een oplossing die niet aan te raden is. Vanuit BackupExec kan je een device unlocken, maar dan maakt ie wel eerst de job af waar hij mee bezig is ;)

Je weet zeker dat je niet een full erase hebt gestart? Die duurt namelijk erg lang (kan paar uur zijn).

Anders zul je de server buiten werktijden even moeten booten.
Pagina: 1