snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
probeer eerst die update van microsoft te downen, er zit een update bij voor HD die onder ME werken !
dikzak
Rechtermuisknop op deze computer - eigenschappen - apparaatbeheer - dubbelklik op vasteschijf controllers - alles wat daaronder dat kopje staat (ingesprongen) verwijderen - gewoon waarschuwingen negeren en computer opnieuw opstarten - opnieuw installen IDE controller (gaat automatisch)
Heb je een via chipset (veelal bij AMD cpu''s) downoad dan eerst de nieuwste via 4in1 drivers.
Heb je een via chipset (veelal bij AMD cpu''s) downoad dan eerst de nieuwste via 4in1 drivers.
Update bij microsoft.com ? kan ''um niet vinden, zeker ook geen linkje beschikbaar.
Ik zal het eens proberen met het verwijderen van al mijn vaste schijfcontrolles.
Ik heb gewoon alles Intel. (mobo & pro)
Ik zal het eens proberen met het verwijderen van al mijn vaste schijfcontrolles.
http://windowsupdate.microsoft.comOp donderdag 17 mei 2001 06:58 schreef aardbeix15 het volgende:
Update bij microsoft.com ? kan ''um niet vinden, zeker ook geen linkje beschikbaar.
volgens mij weet ik het al, het zal wel liggen aan mijn iomega zip-100 drive en volgens mij maakt dat stuurprogramma va iedere nieuwe schijf automatisch een verwisselbaar staion
beetje stom.
Ik zal die iomega-zooi er eens even afgooien en mijn drive ook, allicht dat dat gaat schelen.
Ik zal die iomega-zooi er eens even afgooien en mijn drive ook, allicht dat dat gaat schelen.
Mastermind: ja ik heb het geprobeerd maar het hielp nix. die tweede-shijf komt gewoon weer terug als verwisselbaar ding.
Als ik strax thuis ben sloop ik eerst even mijn iomega zip-ding eraf en probeer het dan nog eens.
Als ik strax thuis ben sloop ik eerst even mijn iomega zip-ding eraf en probeer het dan nog eens.
Pagina: 1