[BC3] HD in WIN-ME wil alleen als verwisselbare schijf?!

Pagina: 1
Acties:

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Topicstarter
Mijn tweede HD''tje wil in WIN-ME alleen werken als verwisselbaar staion. Zodra ik de HD zet op gewoon niet verwisselbaar sation dan pakt WIN-ME ''um niet en kan ik niet bij mijn slave-HD''tje :(, waar zou dit aan liggen. Beide HD''s zijn gewoon allebei FAT geformatted en ik heb geen dual-boot.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

• Chello200
  • Laatst online: 24-04 16:10
probeer eerst die update van microsoft te downen, er zit een update bij voor HD die onder ME werken !

dikzak

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 14:05
Rechtermuisknop op deze computer - eigenschappen - apparaatbeheer - dubbelklik op vasteschijf controllers - alles wat daaronder dat kopje staat (ingesprongen) verwijderen - gewoon waarschuwingen negeren en computer opnieuw opstarten - opnieuw installen IDE controller (gaat automatisch)
Heb je een via chipset (veelal bij AMD cpu''s) downoad dan eerst de nieuwste via 4in1 drivers.

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Update bij microsoft.com ? kan ''um niet vinden, zeker ook geen linkje beschikbaar.
Ik zal het eens proberen met het verwijderen van al mijn vaste schijfcontrolles.

Ik heb gewoon alles Intel. (mobo & pro)

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 10:17
Op donderdag 17 mei 2001 06:58 schreef aardbeix15 het volgende:
Update bij microsoft.com ? kan ''um niet vinden, zeker ook geen linkje beschikbaar.
Ik zal het eens proberen met het verwijderen van al mijn vaste schijfcontrolles.

Ik heb gewoon alles Intel. (mobo & pro)
http://windowsupdate.microsoft.com :S

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
volgens mij weet ik het al, het zal wel liggen aan mijn iomega zip-100 drive en volgens mij maakt dat stuurprogramma va iedere nieuwe schijf automatisch een verwisselbaar staion |:( beetje stom.
Ik zal die iomega-zooi er eens even afgooien en mijn drive ook, allicht dat dat gaat schelen.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-04 14:05
Heb je mijn tip al geprobeerd?

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Mastermind: ja ik heb het geprobeerd maar het hielp nix. die tweede-shijf komt gewoon weer terug als verwisselbaar ding. :(
Als ik strax thuis ben sloop ik eerst even mijn iomega zip-ding eraf en probeer het dan nog eens.

Pagina: 1