Toon posts:

[BC3] *Nu* nieuwe HD, dom idee?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb gepland dat ik eind dit jaar een nieuwe computer ga kopen. Maar momenteel is men hd space een beetje krap en vandaar mijn vraag: Is het "dom" om nu al op voorhand een HD te kopen, of gaat hij tegen eind van het jaar vet verouderd zijn? Ik dacht deze te kopen: IBM Deskstar 60GXP 40 GB - 9ms/2048K/7200RPM - U-ATA100 harddisk. Ik bedoel dus, gaan er tegen het einde van het jaar (zo rond kerstmis) snellere hd''s zijn, waardoor deze niet echt meer de moeite waar is?

Beetje toekomst denken mag ook he? :)

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 15:59
zullen er snellere komen ? ja.
heb je er nu een nodig ? ja.

dus: koop er nu toch maar een, dat beetje plus aan performance mis je toch niet.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-04 19:13

ronaz

Wishmaster

Ja, je aankoopbedrag altijd baseren op wat je op dit moment nodig hebt. Niet gaan speculeren op de mogelijkheid dat er snellere/betere/vettere spullen komen; dan koop je netto nooit wat.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zo gaat dat al jaren in computerland.....is geen pijl op te trekken maar alles is onderhevig aan zeer zware waardevermindering.

Wat je vandaag koopt is morgen weer verouderd....maar wat je morgen koopt is overmorgen weer verouderd dus koop nou maar gewoon...uitstellen levert je ook 0,0 op.

Goeie Hdd overigens.. ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Oke, dan ga ik hem bestellen maar :)

Nu nog eerst even denken of ik 40 of 60 nodig heb.

Verwijderd

Gewoon voor 60Gb gaan :)
Mits je er zoveel geld aan wilt besteden.
Is echt wel relaxed als je zeer veel ruimte hebt :)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-05 12:29

ReseTTim

Chocolate addicted

gewoon kopen die HAP. tis een rete mooie hdd en je weet het hé :P:P IBM :P:P

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1