The sentence below is true.
The sentence above is false.

Slot-in, errug handig. Deze is van AOpen.
[edit]
hmm... pic van ftp werkt niet goed
Verwijderd
Bij deze mijn inzet.

Pioneer beter dan dit ben ik nog niet tegenkomen. Somiigen vinden hem wat herrie maken, maar het valt mij niet op. Hoogstens in het begin even.

Pioneer beter dan dit ben ik nog niet tegenkomen. Somiigen vinden hem wat herrie maken, maar het valt mij niet op. Hoogstens in het begin even.
Ik heb zelf de Pioneer 105S 16xDVD/40xCD Slot-in - en ik ben er reuze tevreden mee. - herrie heb ik niet, en anders is er ook nog CDBremse.
En volgens mij is die ene hierboven het plaatje ervan, als ik het goed gezien heb in de gauwigheid.
edit: jep, dat is um...
En Aopen en Pioneer gebruiken hetzelfde loopwerk/electronica... Beiden zijn regiovrij te maken...
pricewatch:
Pioneer DVD-105S 16x40x (Bulk) FL 219,-
AOpen DVD 1640 Pro 16x40x (Retail) FL 335,-
En volgens mij is die ene hierboven het plaatje ervan, als ik het goed gezien heb in de gauwigheid.
edit: jep, dat is um...
En Aopen en Pioneer gebruiken hetzelfde loopwerk/electronica... Beiden zijn regiovrij te maken...
pricewatch:
Pioneer DVD-105S 16x40x (Bulk) FL 219,-
AOpen DVD 1640 Pro 16x40x (Retail) FL 335,-
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Thosiba sd-m 1502 is de beste speler die er is.En Clonecd ondersteunt deze DVDspeler ook:)En hij kost f-240.00.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik sluit me aan bij de Pioneer 16x40x slot-in
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Pagina: 1