[BC3] zip disk doet het niet

Pagina: 1
Acties:

• Pierewaaier
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik heb hier twee zip disk gekregen van een vriend, het zijn 2 zip disks voor de mac.
Ik die dingen geformatteerd op een win98 machine, bestanden erop gezet. Naar m''n eigen comp gegaan ding erin gepropt: hij doet het niet. In de verkennen vraag hij of ik die disk wil formatteren????

Ik draai zelf win 2000, met een interne zip
die win98 machine heeft een externe zip drive

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
een interne of een externe zipdrive maakt geen verschil... het zou moeten werken windows 2000 is toch eigelijk hetzelfde bestandensyteem als win 98, vaag... als je het nou eens andersom doet formateren op win2000 en dan de bestanden bij vriend weghalen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Pierewaaier
Ik heb nu een die disk geformatteerd in win2000, wat bestanden erop gezet. Naar die win98 machine toe disk erin:

Deze disk is niet geformatteerd, wilt u deze diskette formatteren?

Ik snap er echt niks van.
Kan iemand me helpen......

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer die zip-schijf eens te formateren met een DiskWizard van Seagate of IBM of zo.
Misschien dat dat helpt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Erm, win2k NTFS en per ongeluk zo geformateerd? Zou nix moeten uitmaken, maar toch. Bij floppy drives hebbie 1 in de 100 drives gewoon een drive die net niet compatible is met jou drive. Zo kna het met zip ook zijn misschien?

Succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

• Pierewaaier
Het moet toch niets uitmaken of een disk voor die tijd macintosch(goed geschreven?)geformatteerd is geweest. Want ik heb nog zo''n disk en die doet precies hetzelfde.

Ik heb die disk ook al in een andere externe zip, bij mij op school gehad, daar ook dezelfde problemen.

shiet mij maar lek?...

• Pierewaaier
Heeft iemand mischien nog een oplossing, 2 van die dingen is toch weer 50 piek.
Pagina: 1