[BC3] T7121: TrackWriter error - ASPI failure ???

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik heb al gezocht maar niets gevonden over deze error.

Deze foutmelding kreeg ik toen ik een audio cd wilde kopiëren met Easy CD Creator 4.02.

Hij begint wel met kopiëren maar bij 30% van de eerste track kapt ie ermee, zelfs het rode lampje van de brander (een Philips PCRW404) heeft dan even gebrand.

Verder kopieert ie de cd niet. De doel-cd is ook nog clean want hij zegt dat het een blanco is.

Maar het raarst is, als ik gewoon het browser achtige programma van Easy CD Creator gebruik om een cd te compilen, dan brandt ie het dus wel goed, wel weer dezelfde foutmelding na afloop.

Ik heb verschillende audio cd''s geprobeerd, het maakt allemaal geen moer uit.

Volgens de Help moet ik:

-----------
What to do:
Reinstall Easy CD Creator.

Make sure you are using an ASPI-compliant controller. (SCSI only)
-----------

Het eerste heb ik dus gedaan, herinstalleren. Het tweede heeft geen nut, want het is een IDE brander.

Ik weet dat het een klotebrander is, hij is al eens teruggeweest naar MyCom ter reparatie. Maar nu is de garantieperiode dus mooi om. Maar waarom hij het selectief wel of niet doet, dat is dus wel heel raar.

Heeft iemand een heldere verklaring of dezelfde ervaring met deze brander gehad?

• tiguan
iemand?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Kreeg jij toevallig deze error: T0100: I/O error (03/73/03) - CD error - power calibration area error
T7728: TrackWriter warning - Operation continues

Zo ja dan moet je hem ff flashen je kan de firm ware bij philips vandaan halen.

http://www.pcstuff.philips.com/downloads/products/flashtool3_1setup.exe

Moet je maar ff kijken of het werkt .
Ik had namelijk ook hetzelfde probleem

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• tiguan
Nope, ik krijg de error: zie topic.