[BC3] 26 X DAE ! in Nero Liteon LTD163 16x48 DVD

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Deze CD-Rom DVD speler is geschikt voor de allenieuwste 24X branders voor ca 210 gulden
KING OF THE DAE zie www.cdspeed2000.com

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mijn Plex40 is ook nog steeds king of DAE.
23X volgens nero, maar 48X is geen uitzondering bij dit ding...

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-04 23:25
Op dinsdag 15 mei 2001 21:36 schreef _JGC_ het volgende:
Mijn Plex40 is ook nog steeds king of DAE.
23X volgens nero, maar 48X is geen uitzondering bij dit ding...
Niet volgens die site hoor: :)
New King of DAE!

The Lite-On LTD163, a 16x DVD-ROM drive can read audio at FULL 20-48x speed!.
This is fast enough for making audio copies on the fly with a 16x, 20x and even a 24x recorder.
The DVD performance is also excellent, 11.92x on average which is as fast as the AOpen DVD-1640.
His little brother, the Lite-On LTD122, a 12x DVD-ROM drive can also extract audio at full speed which is 17-40x.
Both drives are high on top of the DAE list with the Plextor PX-40TS right in the middle.

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Hier een heel spannend verhaal:

Mijn plextor cdromspeler (SCSI) had problemen met zijn lade (ging niet goed dicht) en ik wilde eigenlijk ook wel eens een dvd spelertje dr in stoppen.

Maar lange tijd was er geen goede vervanging van mijn razend snelle plextor 40x. Met name de dae speed van 24x was lange tijd ongekend. Maar sinds tijden nu al niet meer: de nieuwste? liteon dvd speler trekt zowel gewoon lezen als dae zo rond de 40x. Geen burnproof meer nodig bij wijze van spreken. Een backup van een audio cd van 730 mb binnen 120 seconden, met een piek van 8 mb/s!. Misschien loop ik achter en is dit tegenwoordig normaal, maar goed vind ik t wel.

Als je dus bijvoorbeeld je plextor wilt vervangen dan is de liteon LTD163 een goede keuze.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
[Q]:
Die hoge snelheden zijn idd niet normaal. Lite-on bakt er dus wel degelijk wat van.

Heb overigens ook een Lite-on 16/10/40 fikker die wel aardig met mn Plex40 mee kan komen :)

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:20

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Daarom denk ik ook dat er geen enkele reden meer is om Plextor te kopen. Vroeger waren ze king of quality en speed maar nu maakt het totaal niet meer uit. Maar voor het merk betaal je wel 2x! zoveel.

Verwijderd

Pff, mijn oude Ricoh MP7063 haalt al een DAEsnelheid van 32X in Feurio. :)
Pagina: 1