Ik heb een oude seagate liggen vanm 4,2gig, ik heb hier nog wat backup data op staan, maar 1 probleem, hij tikt: als ik de pc aanzet, hoor je ''m toeren maken, hij tikt, een spindown, weer toeren maken, hetzelfde, af en toe doet ie het gewoon, dat ik toegang heb tot die schijf, weet iemand hoe ik dit op kan lossen??
alle zooi van de schijf halen, schijf weg flikkeren : geen geratel meer.
een ratelende hardeschijf klinkt niet echt als een te vertrouwen harde schijf.
een ratelende hardeschijf klinkt niet echt als een te vertrouwen harde schijf.
Dat is het probleem: blauw scherm als ik mijn data wil kopieren
ja.. dan is ie echt naar de klote aan het gaan.. op de een of andere manier toch nog proberen die data eraf te halen is het enige wat je kan doen. Binnenkort zal ie namelijk niks meer doen. Probeer hem eens te scandisken ofzo. Waarscheinlijk krijg je dan ook een BSOD maar het is te proberen.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
ik had dit probleem nadat ik een schijf al draaiende/lezende/schrijvende per ongeluk ''n kwartslag bewoog, die was helemaal exit meteen...
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Er bestaat toch een bedrijf waar je je schijf naartoe kunt sturen?? of is het zelf te doen om d eplaten in een andere behuizng met andere koppen te gooien??
euhh.. jà.. dit is alleen ècht herpes duur... !! vrèsèlijk duur!Op dinsdag 15 mei 2001 20:12 schreef LiquidSmoke het volgende:
Er bestaat toch een bedrijf waar je je schijf naartoe kunt sturen?? of is het zelf te doen om d eplaten in een andere behuizng met andere koppen te gooien??
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Pagina: 1