De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
weet iemand iets of moet ik alvast zijn nieuwe broertje halen??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HHHmmm,
ik heb allemaal slechte dingen gehoord over die aopen drives. gelanceerde dics etc.lijkt erop dat ie het binnenkort begeeft!
kun je beter een ander merk nemen.
lees ook andere topics hierover!
ik heb allemaal slechte dingen gehoord over die aopen drives. gelanceerde dics etc.lijkt erop dat ie het binnenkort begeeft!
kun je beter een ander merk nemen.
lees ook andere topics hierover!
Aopen he? Je vraagt om problemen.
weet niemand anders iets op deze probleem??
Mijn Aopen 48x heb ook al zoiets, en ik heb nog nooit een andere cdrom speler zo veel herrie horen maken..en heb een keer gehad dat het laatje open ging terwijl de cd nog op de maximum toeren was...
scheit ding...
Pagina: 1