[BC3] Aopen 44x, maakt muziek!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hoi mede-tweakers..

Ik heb een Aopen 44x cdrom/dvd speler sinds 6mnd.
maar vanaf 4 weken geleden gaat hij gekke geluiden zomaar tussendoor maken terwijl er geen cd inzit!!, het geluid komt overeen met het geluid waneer je een cd in het speler doet en dat hij hem herkent maar dan alleen heel fals en ratelend bij een hoge snelheid..ik word er gek van!!!:(

Bij het surfen en downloaden van het internet gaat hij zomaar tekeer, en vooral bij het installeren van programma''s blijft hij haaken tijdens de installatie waarbij alles vast komt te zitten, hij gaat dan wel verder maar duurt 4min gemiddeld.

Weet iemand de oplossing op, want volgens mij is hij aan het overleden..(ik weet dat Aopen shit is, maar er was nix anders op die moment toen ik mijn pc aan het bouwen was die middag, waarbij ik best wel graag windows erop wou, met spijt nu) |:(

systeem is: PIII 850@850, 256MB ram(OEM),Asus GF2 V7100, 30GB IBM 7200rpm.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
weet iemand iets of moet ik alvast zijn nieuwe broertje halen??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
HHHmmm,

ik heb allemaal slechte dingen gehoord over die aopen drives. gelanceerde dics etc.lijkt erop dat ie het binnenkort begeeft!

kun je beter een ander merk nemen.
lees ook andere topics hierover!

Verwijderd

ik zal er niet druk over maken mijn fikker doet dat ook

acer 12-8-32

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:16
Aopen he? Je vraagt om problemen.

• BC3 Victim
weet niemand anders iets op deze probleem??

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
Mijn Aopen 48x heb ook al zoiets, en ik heb nog nooit een andere cdrom speler zo veel herrie horen maken..en heb een keer gehad dat het laatje open ging terwijl de cd nog op de maximum toeren was... :( scheit ding...

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-04 11:25
PS. mn Trust DVD rom speler het ook al wat raars... als ik hem aan een seek test onderwerp (cdspeed) dan gaat mn hele kast als een gek heen en weer.. :r ook al brak
Pagina: 1