Toon posts:

[BC3] DirectCD geeft m''n RW''s niet terug :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een voor UDF geschikt gemaakte cd-rw waarop betanden staan benader via DirectCD (5.0) dan gaat dat allemaal prima.

Als ik diezelfde cd-rw eruit wil halen dan kan dat echter niet. DirectCD zegt dan dat er nog een programma is dat de cd-rw benadert.

Voor zover ik kan nagaan is dat helemaal niet zo. Is dit een bekend probleem ? En belangrijker wat kan ik evt aan doen ?

Voor specs en OS zie sig ;)

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
DirectCD is geïntegreerd met Windows verkenner. Misschien ligt hierin het probleem, aangezien hij dan continue wordt gemonitord.

Als er helemaal geen programma''s actief zijn, dus ook niet geminimaliseerd of in de systemtray, heb je het probleem dan nog steeds?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dan heb ik het probleem nog steeds :(.
Afsluiten doet windows ook niet meer, omdat er nog een programma actief is (DirectCD), terwijl DirectCD zelf nog actief is omdat het zegt dat er een ander programma actief is.

M.a.w. k.m.p. (K*t Met Peren).

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
email adres directcd opzoeken flink uitschelden dan naar ahead.de en nero burning downloaden :Z

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:04
Op dinsdag 15 mei 2001 18:48 schreef Ikkedebikkel het volgende:
email adres directcd opzoeken flink uitschelden dan naar ahead.de en nero burning downloaden :Z
Dat is wel erg overdreven uitgedrukt maar ik zou DirectCD inderdaad niet gebruiken, het is niet zo fantastisch en er zijn vaker problemen mee.