Toon posts:

[BC3] Probleem HD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ey,

Ik heb hierro een probleem met harddisk van mijn broertje. Ik krijg hem niet meer aan de praat. :( Onder scandisk loopt ie constant vast (en daarvoor kreeg ik van allerlei soorten fouten:
-bestandssysteemfouten
-FAT fouten
-map fouten, en ga maar door) :(

Ik heb uhm al een aantal keer geformateerd en gepartioneerd, maar tevergeefs. Kan iemand mij helpen? Graag nuttige informatie?

Thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Is er niemand die hierop iets weet of het probleem?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
misschien is ie wel gecrasht !

Verwijderd

Welk merk is het? kijk op de site van de fabrikant, naar een hd check progie. Dat je low level format kan doen. and use the damn thing.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 17:00 schreef smvs het volgende:
misschien is ie wel gecrasht !
Zou kunnen, maar ik kan nog wel formateren en bestanden kopieeren enzo...dan zou ie toch helemaal niks meer moeten doen??
Op dinsdag 15 mei 2001 17:00 schreef wizardxx het volgende:
Welk merk is het? kijk op de site van de fabrikant, naar een hd check progie. Dat je low level format kan doen. and use the damn thing.
Ok ga ik doen ... merk is trouwens samsung!
Jullie horen straks wel van me als het gelukt is of niet?!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik heb een low-format gedaan met utilitys van samsung. En nu loopt ie nog steeds vast op scandisk...

Scandisk:
''Er is een probleem gevonden''
''Scandisk heeft in station C 4.243.456 bytes aan gegevens gevonden die misschien een of meer verloren bestanden of mappen vormen, die waarschijnlijk alleen maar ruimte in nemen.''

Dan kan je kiezen uit ''Opslaan, wissen, niet repareren'' en wat ik ook kies ... hij hangt gewoon daarna, systeem reageert niet meer :( :(

Pls help?

Verwijderd

Topicstarter
is er nog iemand die hierop iets weet of is die samsung DOOD?

Verwijderd

Topicstarter
ECHT NIEMAND HIERRO!!!

Beetje matig dit hoor TWEAKERZZZZZZZZZZZZZZZ.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Zo te horen is ie overleden...

Je zou nog kunnen proberen:

1. CleanState / DelPart / LowLevelFormat
2. Fdisk en 1 partitie aanmaken en met Fdisk laten controleren
3. Format met controle aan.
4. Schijf dan aanhangen als Slave drive en nakijken met PowerQuest PartitionMagic 6.01.
5. Daarna de schijf aanhangen als primaire single schijf en Windows installatie met schijfcontrole aan.
6. Daarna in diezelfde Windows geboot na installatie nogmaals een Scandisk erover heen.

Kom je niet tot aan stap 6, dan is ie ''beyond repair''.

Welk model Samsung Drive is het eigenlijk, want ik heb er hier 3 gehad., waarvan 2 overleden met soortgelijke errors.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Het is een samsung 4,3Gb 5400RPM

Ik zal vanavond als ik thuis ben ff jouw stappen doorlopen ...

thnx for da info!
Pagina: 1