De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Kan.. is hier eerder al een topic over geweest.. alleen was dat toen in een ''gewone'' cd-rom-spelerOp dinsdag 15 mei 2001 14:36 schreef twakker het volgende:
Mensen dit is echt vreemd bij een vriend van me is gister een cd van het merk platinum ONTPLOFT!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
in zijn DvD-speler?? snappen jullie dat nou??
zijn DvD-speler is nu naar de philipijnen en er zitten nu nog stukken in van de cd!
Volgens bepaalde mensen schijnt dat eens op de 900.000 cd''s te zijn.
mjah.. nog nooit meegemaakt.. ik zie ook niet hoe zon ding nou ineens kan ontploffen.. maar jah...

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
volgens mij is de kans dat zelfs een bagger cd ontploft nog 0.000001%Op dinsdag 15 mei 2001 14:41 schreef -Stef- het volgende:
En dat is nou 1 van de redenen dat je geen bagger CDR''s moet kopen.
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Of zie je er niet veel van aan de buitenkant...
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Best lullig voor die vriend
Aan de buitenkant is niks te zienOp dinsdag 15 mei 2001 14:46 schreef Sir_Joachim het volgende:
owjah, heb er toevallig nog wat foto''s van?
Of zie je er niet veel van aan de buitenkant...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En dan nog dit: Aopen DVD Spelers hebben dezelfde specificaties als de zo favoriete Pioneer DVD Spelers... oeps, en die heb ik, de Pioneer 16x/40x
Ik ben benieuwd of dit nog vaker gaat voorkomen
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Verwijderd
tog maar een beetje verder sparen ipv die pioneer te gaan kopen, als er aopen zooi in zit
G-krachten te groot ofzo:?
Niet?
[Specs]
zo had ik een Aopen 50speed getweaked door de cdklem strakker te maken, de scherpe randjes eraf en hij had geen problems, ook niet met een CD die geen rond maar een ovaal gat in het midden had. (wat een stresstest
met verschillende cd''s en verschillende spelers: a-open, 50x reut, 32x reut, cyberdrives,pioneer dvd speler