De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Heb ik sinds een paar dagen ook, helaas betekend het: cd-rom speler kaput 
Ik ga vandaag maar eens een nieuwe bestellen, k denk een Toshiba 48-speed voor 125 piek.
Ik ga vandaag maar eens een nieuwe bestellen, k denk een Toshiba 48-speed voor 125 piek.
Verwijderd
Goede keusOp dinsdag 15 mei 2001 14:48 schreef Pc123 het volgende:
Heb ik sinds een paar dagen ook, helaas betekend het: cd-rom speler kaput
de stekker er verkeerd op gehad?
kan zijn dat ie nu overleden is...
en die Toshiba rulez met CloneCD/BlindWrite...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit gebeurde bij mij zonder enige verandering aan de hardware (kast niet eens open gehad
), opeens ging ie open en daarna niet meer dicht.
ja, alleen jammer dat die HP8110 niet ondersteunt wordt in clone cd|:(Op dinsdag 15 mei 2001 15:01 schreef unicorn7 het volgende:
de stekker er verkeerd op gehad?
Pagina: 1