Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
mijn dvd rom op de secondary master daarnaast heb ik de liteon on op de secondary slave gezet... ik heb net mijn eerste cd gebrand
komt dit
-a omdat ik de shit niet goed heb aangesloten op ide (ander combinaties)
-b een brakke 52x cdrom heb
-c een brakke hd heb
-d iets anders
alvast bedankt en de groeten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En cdrom en een dvd... Je weet toch wel dat als je een cdrom aan dezelfde kabel hangt als je HD dat je snelheid van je HD naar beneden gaat????. Maar ok. Volgens mij kun je het beste je source (cd-rom of dvd) aan dezelfde kabel hangen als je brander. Mij ervaring is dat hoe je ze hangt niks uitmaakt.
Succes
Mooi is een woord van 3 letters .......AMD
heb ze al aan een kabel gehad en toen had ik continue buffer underuns dat kan sowieso niet ik denk dat het aan de brakke 52x samsung ligt anyone???
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
seagate hd op primary master
lite on 12x op primary slave
dvd op secondary master
cd-rom 52x secondary slave
12x branden gaat wel goed is toch burn proof maar hij doet er wat langer over, de hd gaat niet langzamer heb de 52x op de secondary gezet omdat ik die vaker gebruik dan de brander en meestal toch kort van 2X naar 12X wat een verademing!!!
wat is een goed merk stabiele cd-rom speler met een hoge cdaudio transfer snelheid en niet die kenwood 72x want die leest arita''s niet...
Verwijderd
Dus of je Fikker als master en dvd-speler als Slave instellen.
Hoezo nog een cd-rom speler in je systeem? Is je DVD-speler zo traag? Anders gewoon die cd-rom speler eruit knikkeren (of verkopen) en dan PM HD + SM je Fikker (M) en DVD-slave.
Of gewoon geen gezeik en een Extra PCI controller erin. Hopla alles lekker master nooit gezeur.
ide 1: HD (Master) (kan evt. extra hd bij!)
ide 2: DVD-speler (M)
ide 3: LiteOn (M)
ide 4: Zip-drive
Nero geeft bij mij wel heel raar de buffer weer, hij zou constant leeg zijn, dit is niet zo (weet ik van easy cd creator).
nu brand ie perfect op 12 speed (in een 233 mhz met 32 mb ram)