[BC3] Hot HDD''s

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,

ik heb een vraagje, ik heb een 2 seagate Baracude 30.6 ATA66 schijven in mijn computer hangen. Deze worden echter heel erg warm, als ik ze aanraak verbrand ik zowaar mijn jatten aan de kreng. Er zit een paar centimeter ruimte tussen de schijven maar toch heb ik het idee dat ze te warm worden.

weet iemand eigenlijk hoe warm een hdd mag worden om nog betrouwbaar te gdraaien. Ik heb tot nu toe geen crashes gehad op mijn sys, maar voorkomen is beter dan genezen natuurlijk.

iemand een suggestie??

dan nog iets anders,

weet iemand hoe ik een NEC DV5700A dvd player regiovrij kan krijgen, ik heb geen firmware update gevonden die dit doet,

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Suggestie : HDD koeler er op. Zeer aan te raden.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
weet iemand hoe ik een NEC DV5700A dvd player regiovrij kan krijgen, ik heb geen firmware update gevonden die dit doet
Jawel

www.firmware.com.bi

deeplink:
http://perso.club-internet.fr/farzeno/firmware/dvd/dvdfi.htm
-NEC DV-5700A (12X/40X) 1.06 / 3.43
(Known firmware : 1.05 - 1.06 / 1.30 / 1.50 / 1.91 / 3.42 - 3.43)
1.06 fix a failure to play back multisession audio CD''s beyond the first session
Patched region free firmware 1.06v3a, 1.30v3a, 1.43v3a, 1.91Av3a, 1.91Cv3a, 3.07v3a and 3.43v3a are available for the drive. They are not RPC-1 but these patch updates NEC DVD-ROM Firmware to eliminate the decrement of the DVD region code change counter. After this patch you can change DVD region code on your DVD-ROM as many times as you wish - counter will be always 4. Before flashing, read the NEC DVD FAQ v5. A must read. Patch by ASID.
RPC-2
Vraag aan de LA: is dit randje of mag dit al niet meer?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op maandag 14 mei 2001 23:10 schreef SilentShadow het volgende:
hoi,

ik heb een vraagje, ik heb een 2 seagate Baracude 30.6 ATA66 schijven in mijn computer hangen. Deze worden echter heel erg warm, als ik ze aanraak verbrand ik zowaar mijn jatten aan de kreng. Er zit een paar centimeter ruimte tussen de schijven maar toch heb ik het idee dat ze te warm worden.

weet iemand eigenlijk hoe warm een hdd mag worden om nog betrouwbaar te gdraaien. Ik heb tot nu toe geen crashes gehad op mijn sys, maar voorkomen is beter dan genezen natuurlijk.
ik heb ook 2 barracuda''s
1 maand geleden had ik ze ook onderelkaar geplaats(1 cm ruimte), maar na een paar uur hangt windows ineens..en als ik dan restart dan detect me bios me hdd niet meer..Ik moest dan altijd een paar min. wachten totdat het weer een beetje koeler werd.
Nu heb ik ze 10 cm van elkaar verwijderd en alles draait als een zonnetje :)
ik wil ook wel 2 hdd coolers eronder